شناسهٔ خبر: 67204508 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول فرهنگی دانشگاه فرهنگیان خوزستان:

انتخاب اصلح در انتخابات اهمیت دارد؛ دیدگاه و روحیه «ما می‌توانیم» راهگشا است

حجت الاسلام یزدان پرست گفت: انتخاب اصلح همان دیدگاهی را دارد که نگاهش به داخل است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام یزدان پرست مسئول فرهنگی دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در خصوص انتخاب اصلح در انتخابات با تاکید بر نقش مردم، گفت: کاملا مشخص است که کدام دیدگاه راهگشا است و طی چند سال گذاشته ثابت شد لذا باید بر همان اساس رای خود را در صندوق بیاندازیم.

او افزود: شهید رئیسی با پیگیری ها ۹ هزار کارخانه تعطیل را مجددا بازگشایی کرد و این نشان می‌دهد که روحیه ما می توانیم چقدر راهگشا است.

حجت الاسلام یزدان پرست با بیان اینکه برخی اعتقاد داشتند برخی گره‌ها بدون بستن با کدخدا باز نمی‌شود اما در دوران رییسی بسیاری از گره‌های کور باز شد.

مسئول فرهنگی دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان اضافه کرد: کار را باید دست هر کسی نداد و به دنبال تشخیص بهترین باشند؛ کسی که به محله خود اهمیت می‌دهد در سیاست به درستی عمل میکند و از این جنبه باید انتخاب برتر را در اولویت خود قرار دهیم زیرا در نهایت انتخاب اصلح منجر به مراسم سوگواری پرشکوه شهدای خدمت شد.

او بیان کرد: زمانی برای گرفتن پانسمان بیماران پروانه‌ای تحریم بودیم و مسئولین وزارت خارجه اشک می‌ریختند که چرا باید چنین افرادی تحریم باشند و رنج بکشند اما بهمن ۱۴۰۲ پانسمان بیماران پروانه‌ای از سوی یک شرکت دانش بنیان تولید شد و نشان داد که ما می‌توانیم.

حجت الاسلام یزدان پرست ادامه داد: در گام دوم انقلاب که از ۴۱ سالگی تا ظهور حضرت حجت خواهد بود رهبر انقلاب موتور محرک آن را جوانان و شرکت های دانش بنیان دانستند که هر کدام بخشی از کار را بر عهده گرفتند.

او گفت: زمانی دولتی بر سرکار بود که معتقد بود باید خارجی ها برای ما کار کنند و نگاهش به جوانان نبود اما دیدگاه دولت رییسی و حمایت از شرکت های دانش بنیان نشان داد که مسیر پیشرفت همان حمایت از تولید داخل و جوانان است تا به درستی پاسخ دریافت کنیم.

حجت الاسلام یزدان پرست در بخش دیگری از صحبت های خود اهمیت به آموزش و پرورش و آموزگاران را مهم بر شمرد و افزود: اگر میخواهیم جامعه پیشرفت کند باید به آموزش و پرورش اهمیت داد و روی آن سرمایه گذاری کرد زیرا هر هزینه ای در این مسیر چند برابر جواب می‌دهد.

او گفت: جوانانی بسیاری در جامعه هستند که تحصیلات دانشگاهی دارند و لذا باید دقت کنند به چه کسی رای بدهند و شخص اصلح را برگزینند تا بتوانند به بهترین نقطه برسیم.

نظر شما