شناسهٔ خبر: 67291563 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

راه اندازی پاتوق نوجوانان در کرمان

اتحادیه انجمن‌ های دانش‌آموزان در کرمان پاتوق نوجوانان راه اندازی می‌کند.

صاحب‌خبر -
 
راه اندازی پاتوق نوجوانان در کرمان
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمان گفت: ایجاد محلی به عنوان پاتوق نوجوان در مجموعه این اتحادیه برنامه‌ریزی شده که راه اندازی می‌شود. مهران شیخی افزود: این محل شامل مرکز بازی های حرکتی و مهارتی، مجموعه کافه کتاب کاما، مرکز علمی آموزشی آینده سازان، مجموعه قرارگاه های معرفتی و مهارتی و محوری این اتحادیه به عنوان یکی دیگر از محیط های تربیتی این مجموعه بوده که در تابستان امسال مورد استفاده نوجوانان قرار می گیرد. وی عنوان کرد: برنامه ریزی برای اوقات فراغت دانش آموزان با نگاه تربیتی به طور قطع نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی دارد.
 
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمان اظهار کرد: معتقدیم محوریت اصلی برنامه های اوقات فراغت، سه ضلع خانواده، محیط تربیتی و جامعه است و دستگاه های فرهنگی باید در کنار خانواده، محیط های تربیتی سالم طراحی کنند. وی با اعلان اینکه اوقات فراغت محدود به تابستان نیست و باید برای اوقات فراغت دانش آموزان در طول سال تحصیلی برنامه ریزی شود، ادامه داد: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان برنامه های متعددی را در طول سال تحصیلی و همچنین تابستان برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان پیش بینی کرده است و در این مسیر ابتدا تشکیل محیط تربیتی در بستر جامعه از برنامه های این تشکل است.
 
شیخی با اظهار اینکه برنامه هایی که اتحادیه اجرا می کند در طول سال تحصیلی نیز ادامه دارد، افزود: اردوهای تشکیلاتی طلایه داران فردا در این استان با حضور مسئولان انجمن اسلامی مدارس سراسر استان در مرداد ماه برگزار می شود.

 

نظر شما