شناسهٔ خبر: 67202011 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

کسب نخستین مدال روئینگ ایران در بازی‌های بریکس کازان - اکونیوز

اقتصاد ایران: تهران- ایرنا- بانوان کشورمان در فینال روئینگ دونفره سنگین وزن در رقابتی نفس‌گیر با قهرمانان جهان و اروپا موفق شدند تا اولین مدال برنز مسابقات روئینگ بریکس به میزبانی کازان را برای تیم ایران به ارمغان بیاورند.

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر شنبه ایرنا، در ادامه رقابت‌های روئینگ بریکس کازان، امروز تیم روئینگ دونفره دانشگاه آزاد اسلامی ایران با ترکیب کیمیا زارعی و ساقی ملکی در فینال سنگین‌وزن دونفره در رقابت نفس گیر با قهرمانان جهان و اروپا از روسیه، بلاروس، امارات و قزاقستان با ثبت رکورد ۸:۰۹.۰۸۷ دقیقه مدال برنز این مسابقات را برگردن آویختند تا نخستین مدال ایران را در این دوره از رقابت‌ها دشت کنند. در این رقابت پاروزنان روسیه و بلاروس طلا و نقره گرفتند.

تیم روئینگ دانشگاه آزاد اسلامی به نمایندگی از ایران با ترکیب کیمیا زارعی، ساقی ملکی، مهنا حاجی حسینی، آیگین کریمی، امیرحسین محمودپور و امیررضا عبدالی در این مسابقات در مواد تک‌نفره، دونفره و چهارنفره سنگین‌وزن و سبک‌وزن شرکت کرده است. همچنین محمودپور و عبدالی در فینال روئینگ دونفره سبک‌وزن مردان در رقابتی سخت و نزدیک با قهرمانان جهان و اروپا در رده چهارم ایستادند.

مسابقات روئینگ بریکس کازان از ۲۴ تا ۲۷ خرداد با حضور ۱۰ کشور ایران، روسیه، بلاروس، صربستان، ازبکستان، قزاقستان، ارمنستان، امارات متحده عربی، هند و جمهوری آذربایجان در شهر کازان روسیه در حال برگزاری است.

نظر شما