شناسهٔ خبر: 67201129 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

قایقرانی روئینگ بریکس؛ نشان برنز بانوان سنگین وزن دونفره ایران

کیمیا زارعی و ساقی ملکی بانوان کشورمان در فینال روئینگ دونفره سنگین وزن مسابقات روئینگ بریکس کازان موفق شدند نشان برنز را برای تیم دانشگاه آزاد اسلامی ایران به ارمغان بیاورند.

صاحب‌خبر -
قایقرانی روئینگ بریکس؛ نشان برنز بانوان سنگین وزن دونفره ایران
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در ادامه رقابت‌های روئینگ بریکس کازان، امروز (شنبه ۲۶ خرداد ماه) تیم روئینگ دونفره دانشگاه آزاد اسلامی ایران با ترکیب کیمیا زارعی و ساقی ملکی در فینال سنگین‌وزن دونفره به روی آب رفت و در رقابت نفس گیر با قهرمانان جهان و اروپا از روسیه، بلاروس، امارات و قزاقستان با رکورد ۸:۰۹.۰۸۷ دقیقه مدال برنز این مسابقات را برگردن آویختند تا نخستین مدال ایران را در این دوره از رقابت‌ها دشت کنند. در این رقابت پاروزنان روسیه و بلاروس طلا و نقره گرفتند.
 
تیم روئینگ دانشگاه آزاد اسلامی ایران با ترکیب کیمیا زارعی، ساقی ملکی، مهنا حاجی حسینی، آیگین کریمی، امیرحسین محمودپور و امیررضا عبدالی در این مسابقات در مواد تک نفره، دونفره و چهارنفره سنگین‌وزن و سبک‌وزن در مسابقات روئینگ بریکس کازان شرکت کرده است.
 
مسابقات روئینگ بریکس کازان از ۲۴ تا ۲۷ خرداد با حضور ۱۰ کشور روسیه، بلاروس، صربستان، ازبکستان، قزاقستان، ارمنستان، امارات متحده عربی، هند و آذربایجان در شهر کازان روسیه در حال برگزاری است.
­

نظر شما