شناسهٔ خبر: 67192816 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

صعود تیم دونفره سبک وزن مردان ایران به فینال A روئینگ بریکس

امیرحسین محمودپور و امیررضا عبدالی نمایندگان کشورمان در تعیین خط سبک وزن دونفره مردان با قرار گرفتن در رده ششم به فینال A مسابقات روئینگ بریکس صعود کردند.

صاحب‌خبر -

صعود تیم دونفره سبک وزن مردان ایران به فینال A روئینگ بریکس

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون قایقرانی، مسابقات روئینگ بریکس روسیه ۲۴ تا ۲۷ خرداد با حضور ۱۰ کشور روسیه، بلاروس، صربستان، ازبکستان، قزاقستان، ارمنستان، امارات متحده عربی، هند و آذربایجان در شهر کازان روسیه در حال برگزاری است.

در ادامه این رقابت‌ها امروز (شنبه ۲۶ خرداد) تیم روئینگ دونفره دانشگاه آزاد اسلامی ایران با ترکیب امیرحسین محمودپور و امیررضا عبدالی در تعیین خط سبک وزن دونفره به روی آب رفت و در رقابت با حریفانی از روسیه، بلاروس، هند، امارات و قزاقستان با رکورد ۷:۴۴ دقیقه در رده ششم قرار گرفت و به فینال A مسابقات روئینگ کازان صعود کرد. فینال A دونفره سبک وزن مردان امروز بعد ازظهر برگزار خواهد شد.

تا دقایقی دیگر کیمیا زارعی و ساقی ملکی در تعیین خط سنگین وزن دونفره به رقابت با حریفان خود خواهند پرداخت.

هدایت تیم روئینگ دانشگاه آزاد اسلامی را فرزین رضایی به عنوان سرمربی و سمانه کرمی به عنوان مربی برعهده دارند.

تیم روئینگ دانشگاه آزاد اسلامی ایران با ترکیب کیمیا زارعی، ساقی ملکی، مهنا حاجی حسینی، آیگین کریمی، امیرحسین محمودپور و امیررضا عبدالی در این مسابقات در مواد تک نفره، دونفره و چهارنفره سنگین‌وزن و سبک‌وزن در مسابقات روئینگ بریکس کازان شرکت کرده است.

نظر شما