شناسهٔ خبر: 67195269 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در تورنمنت کازان روسیه؛

صعود نمایندگان روئینگ ایران به فینال بریکس

تهران-ایرنا- نمایندگان کشورمان در تعیین خط سبک وزن دونفره مردان و بانوان با قرار گرفتن در رده‌های ششم و سوم به فینال A مسابقات روئینگ بریکس کازان صعود کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مسابقات روئینگ بریکس کازان از ۲۴ تا ۲۷ خرداد با حضور ۱۰ کشور روسیه، بلاروس، صربستان، ازبکستان، قزاقستان، ارمنستان، امارات متحده عربی، هند و جمهوری آذربایجان در شهر کازان روسیه در حال برگزاری است.

در ادامه این رقابت‌ها امروز (شنبه ۲۶ خرداد ماه) تیم روئینگ دونفره دانشگاه آزاد اسلامی ایران با ترکیب امیرحسین محمودپور و امیررضا عبدالی در تعیین خط سبک وزن دو نفره به روی آب رفت و در رقابت با حریفانی از روسیه، بلاروس، هند، امارات و قزاقستان با رکورد ۷:۴۴ دقیقه در رده ششم قرار گرفت و به فینال A مسابقات روئینگ کازان صعود کرد.

همچنین تیم روئینگ دونفره دانشگاه آزاد اسلامی ایران با ترکیب کیمیا زارعی و ساقی ملکی در تعیین خط سبک وزن دو نفره به روی آب رفت و به رقابت با حریفانی از روسیه، بلاروس، امارات و قزاقستان پرداخت و با رکورد ۸:۱۰ دقیقه در رده سوم قرار گرفت و به فینال A مسابقات روئینگ کازان راه یافت.

تیم روئینگ دانشگاه آزاد اسلامی ایران با ترکیب کیمیا زارعی، ساقی ملکی، مهنا حاجی حسینی، آیگین کریمی، امیرحسین محمودپور و امیررضا عبدالی در این مسابقات در مواد تک نفره، دونفره و چهارنفره سنگین‌وزن و سبک‌وزن در مسابقات روئینگ بریکس کازان شرکت کرده است. فینال مسابقات امروز بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

نظر شما