شناسهٔ خبر: 67200953 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

به گزارش بلومبرگ، تعداد کاربران همستر کامبت از ۱۵۰ میلیون نف... -

اقتصاد ایران: تعداد کاربران بازی کریپتویی همستر کامبت به ۱۵۰ میلیون رسید. این بازی در مدتی کوتاه محبوبیت زیادی به‌دست آورده است.

صاحب‌خبر -

بلومبرگ گزارش می‌دهد که تعداد کاربران بازی کریپتویی همستر کامبت به ۱۵۰ میلیون نفر رسیده است. تعداد کاربران این بازی روزانه افزایش می‌یابد و توجه رسانه‌های جریان اصلی را به خود جلب می‌کند.

در گزارش بلومبرگ آمده که لمس کردن نمایشگر برای کسب درآمد، هیجان زیادی بین کاربران ایجاد کرده است و بسیاری از افراد فعال در حوزه‌ی ارز دیجیتال بر این باورند که همستر کامبت می‌تواند بازار رمز ارز را بازتعریف کند.

کانال رسمی همستر کامبت در تلگرام درحال‌حاضر بیش از ۳۰ میلیون دنبال‌کننده دارد. همستر کامبت می‌خواهد موفقیت بازی‌های کریپتویی کلیک‌محور مانند نات‌کوین را تکرار کند.

بلومبرگ به‌نقل از الکس فلیکس، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری در شرکت دارایی دیجیتال CoinFund، می‌نویسد که در آسیا، سوپراپلیکیشن‌هایی مانند وی‌چت که خدمات مختلفی را در قالب یک پلتفرم ادغام می‌کنند، در حال رونق‌ گرفتن‌اند و تلگرام می‌تواند جزئی از همین سوپراپلیکیشن‌ها باشد.

مقالات مرتبط
  • همه چیز درباره بازی همستر کامبت [با کد مورس و دیلی کمبو امروز ۲۶ خرداد]
  • همه‌چیز درباره بازی کریپتویی تپ سواپ و تاریخ احتمالی لیست شدن در صرافی‌ها

همستر کامبت در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۴ (۶ فروردین ۱۴۰۳) راه‌اندازی شد و پس‌ از ۱۱ روز به رکورد قابل‌ توجه یک میلیون کاربر رسید که تعداد آن‌ها هر روز بیشتر می‌شود.

نقشه‌ی راه بازی همستر کامبت برای ایردراپ شامل چند مرحله‌ می‌شود: مذاکره با صرافی‌ها، مذاکره با بازارسازان، همکاری‌های کلیدی و لیست وظایف. درحال‌حاضر میلیون‌ها کاربر درحال جمع‌آوری سکه در بازی مذکور هستند و در صورت لیست‌شدن توکن آن در صرافی‌ها، می‌توان سکه‌های داخل بازی را به پول واقعی تبدیل کرد.

نظر شما