شناسهٔ خبر: 67199763 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

برگزاری نشست فنی مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر آسیا

صاحب‌خبر -

نشست فنی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا عصر امروز برگزار شد.

به گزارش دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا از فردا (یکشنبه 27 خرداد) به صورت رسمی آغاز می‌شود.

این مسابقات به میزبانی ناخون‌پاتوم در کشور تایلند به مدت هشت روز پیگیری می‌شود و تیم ملی نوجوانان دختر ایران در این رقابت‌ها حضور دارد.

استارت این دوره از رقابت‌ها با حضور ۱۳ تیم از کشورهای ایران، تایلند، ازبکستان، ماکائو،  ژاپن، فیلیپین، چین، قزاقستان، هنگ‌کنگ، کره‌جنوبی، چین‌تایپه، هند و استرالیا از فردا زده خواهد شد.

در راستای برگزاری این مسابقات، عصر امروز  سالن کنفرانس محل اقامت تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها میزبان برگزاری جلسه جنرال تکنیکال میتینگ رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر ۱۸ سال دختر آسیا بود.

در این مراسم سرمربیان، سرپرستان و پزشکان تیم‌های شرکت کننده حضور داشتند و در جمعی دوستانه درباره چگونگی برگزاری مسابقات و پروتکل‌های این رقابت‌ها صحبت شد.

در این دوره از مسابقات قرار شد در جریان رقابت‌ها از ویدئوچک استفاده شود.

فاطمه شعبان خمسه سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۱۸ سال دختر ایران، افسانه شکوهی مدیر تیم، دکتر اکرم حبیب‌لو فیزیوتراپ و ماندانا مطیعی به عنوان داور ایرانی در این مسابقات، در این نشست حضور داشتند.

شاگردان شعبان خمسه در روز نخست (27 خرداد) از ساعت 13 به مصاف فیلیپین می‌روند و در روز دوم (۲۸ خرداد) در آخرین بازی مرحله گروهی، از ساعت 13 به مصاف ژاپن می‌روند. تیم در روز ۲۹ خرداد استراحت دارد.

نظر شما