شناسهٔ خبر: 67210767 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

داوران و برنامه مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر آسیا

صاحب‌خبر -

مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا از ساعت 9 صبح امروز آغاز شد و تیم ایران از ساعت 13 به مصاف فیلیپین خواهد رفت.

به گزارش دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا از امروز (یکشنبه 27 خرداد) از ساعت 9 صبح با دیدار هند و چین تایپه به صورت رسمی آغاز شد.

این مسابقات به میزبانی ناخون‌پاتوم در کشور تایلند به مدت هشت روز پیگیری می‌شود و ۱۳ تیم در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا ۲۰۲۴ شرکت می‌کنند که شاگردان فاطمه شعبان خمسه سرمربی تیم ایران در گروه دوم با تیم‌های ژاپن و فیلیپین همگروه هستند.

کنفدراسیون والیبال آسیا ۱۳ داور بین‌المللی را برای قضاوت در این دوره از رقابت‌ها معرفی کرده است که ماندانا مطیعی از ایران در بین آنها قرار دارد.

فهرست داوران این رقابت‌ها به قرار زیر است:

کریستین کلی از استرالیا، وانگ جون از چین، تسه کا وای از هنگ‌کنگ، ماندانا مطیعی از ایران، اعجاز شیخ از هند، کونیتو ریوتا از ژاپن، ساتارووا اولگا از قزاقستان، جو میکیونگ از کره جنوبی، سیو کیت وا از ماکائو، هربرت ماتیماتیکو از فیلیپین، سیرانونگ کنگرو از تایلند، تسایتونگ چون توز از چین تایپه، فرخوس علی اف از ازبکستان

برنامه مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۸سال دختر آسیا به وقت تهران به قرار زیر است:

**یکشنبه ۲۷ خرداد

ساعت 9 ؛ هند- چین تایپه

ساعت 10:30؛ قزاقستان- هنگ‌کنگ

ساعت 11:30؛ کره جنوبی- استرالیا

ساعت 13؛ ایران- فیلیپین

ساعت 14؛ ازبکستان- ماکائو

**دوشنبه ۲۸ خرداد

ساعت 9؛ استرالیا – هند

ساعت 10:30؛ چین- قزاقستان

ساعت 11:30؛ کره جنوبی- چین تایپه

ساعت 13؛ ژاپن- ایران

ساعت 14؛ تایلند- ماکائو

**سه‌شنبه ۲۹ خرداد

ساعت 9؛ چین تایپه- استرالیا

ساعت 10:30؛ هنگ‌کنگ- چین

ساعت 11:30؛ کره جنوبی- هند

ساعت 13؛ فیلیپین-ژاپن

ساعت 14؛ ازبکستان- تایلند

ایران در روز ۲۹ خردادماه استراحت دارد. روز سی‌ام هم تمامی تیم‌ها در استراحت هستند و دور دوم مسابقات از روز سی و یکم خردادماه آغاز می‌شود.

گفتنی است در پایان مرحله مقدماتی تیم‌های اول و دوم چهار گروه در ادامه مسابقات برای مقام‌های اول تا هشتم به میدان می‌روند و پنج تیم دیگر برای جایگاه‌های نهم تا سیزدهم تلاش خواهند کرد.

تیم‌های گروه A و گروه C (گروه ایران) در مرحله دوم مسابقات به مصاف یکدیگر می‌روند و دو گروه دیگر (B و D) نیز در مرحله دوم حریف هم خواهند شد.

نظر شما