شناسهٔ خبر: 67195803 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

قهرمانی نوجوانان دختر آسیا؛ آخرین تمرین زیر ۱۸ ساله‌ها برای جدال با فیلیپین

صاحب‌خبر -

آخرین تمرین تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران برای دیدار با فیلیپین در مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شد.

به گزارش دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر زیر ۱۸ سال آسیا از ۲۷ خرداد تا سوم تیر به میزبانی ناخون‌پاتوم در کشور تایلند برگزار می‌شود.

۱۳ تیم در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا ۲۰۲۴ شرکت کردند که شاگردان فاطمه شعبان خمسه سرمربی تیم ایران در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های ژاپن و فیلیپین همگروه هستند‌.

ملی‌پوشان نوجوان ایران روز گذشته پس از یک سفر طولانی به تایلند رسیدند و پس از استراحتی کوتاه، در مجموعه ورزشی راچابری تمرینات ریکاوری را پیگیری کردند.

آخرین تمرین تیم ملی والیبال دختر زیر ۱۸ سال ایران قبل از شروع رسمی مسابقات قهرمانی آسیا امروز (شنبه ۲۶ خرداد) در دو نوبت صبح و عصر در مجموعه ورزشی sport school به مدت یک ساعت و ۳۰ دقیقه برگزار شد.

ملی‌پوشان در نوبت صبح وزنه زدند، آنها پس از کار با وزنه به هتل ریور محل اسکان خود رفتند و تمرینات نوبت عصر را از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه به وقت محلی پیگیری کردند.

دختران نوجوان والیبال ایران نیز در نوبت عصر ابتدا تمرینات مربوط به گرم کردن را انجام دادند. در ادامه پاس دادن در شرایط سخت، تمرینات مربوط به سرویس و دریافت، همچنین توپ‌گیری انفرادی در مناطق تخصصی، توپ‌گیری گروهی در داخل میدان و حمله روی تور را تمرین کردند. بازیکنان سپس در قالب دو تیم روبروی هم قرار گرفتند.

نشست آنالیز تیم فیلیپین دیگر برنامه امشب ملی‌پوشان است تا کادر فنی آخرین نکات لازم را به بازیکنان گوشزد کنند.

دیدار تیم‌های ایران و فیلیپین از ساعت 13 روز یکشنبه ۲۷ خرداد به وقت تهران آغاز می‌شود.

نظر شما