شناسهٔ خبر: 67195881 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز ساخت ۲۱۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر

مدیرکل طرح‌های ملی مسکن بنیاد مسکن گفت: ۲۱۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت توسط بنیاد مسکن وارد فرآیند اجرایی شده است که با پرداخت تسهیلات سرعت اجرای آن افزایش می‌یابد.

صاحب‌خبر -

مهدی محمدی مدیرکل طرح‌های ملی مسکن  بنیاد مسکن در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۵۰هزار نفر جمعیت و شهر‌های تحت پوشش بنیاد مسکن در حال ساخت است گفت:  در حال حاضر از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون ۲۱۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در شهر‌های تحت مسئولیت بنیاد وارد فاز عملیاتی و اجرایی شده است.

وی ادامه داد:  با پرداخت به موقع متقاضیان محترم این طرح و پرداخت به موقع تسهیلات بانکی توسط بانک‌های عامل شتاب بیشتری در واگذاری واحد‌ها صورت خواهد پذیرفت.

وی با بیان اینکه ساخت حدود ۸۰۰ هزار پروژه نهضت ملی مسکن در شهر‌ها و روستا‌های با مسئولیت بنیاد مسکن در حال  ساخت است گفت: پیشرفت فیزیکی و روند ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در روستا‌ها به بیش از ۵۰ تا ۶۰ درصد رسیده است که در شهر‌های که  آورده‌های متقاضیان تامین نشده است روند ساخت کند‌تر شده است.

نظر شما