شناسهٔ خبر: 67194865 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس نیوز | لینک خبر

سهامداران "غدیس" گرد هم می‌آیند

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پاکدیس با نماد

صاحب‌خبر -

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پاکدیس، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۱:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۳ در استان آذربایجان غربی، شهر ارومیه به آدرس خیابان شهید بهشتی - خیابان جام جم (جاده بند) - سالن همایش هتل آنا برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

از سهامداران محترم یا نمایندگان قانونی آن‌ها درخواست می‌شود برای دریافت برگه ورود به مجمع از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح روز مجمع به امور سهام شرکت به آدرس فوق الذکر مراجعه نمایند. ضمناً جلسه مجمع، همزمان از طریق سایت شرکت به آدرس pakdisco.com به صورت آنلاین نیز قابل مشاهده می‌باشد. از سهامداران محترم که به صورت آنلاین مجمع را مشاهده خواهند نمود، درخواست می‌گردد سوالات و نظرات خود را طریق آدرس پست الکترونیکی شرکت به نشانی saham@pakdisco.com مطرح تا نسبت به پاسخگویی آن مطابق ضوابط مجمع اقدام گردد.

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
غدیس پاکدیس خبر مجمع سهامداران

نظر شما