شناسهٔ خبر: 67195655 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس نیوز | لینک خبر

دعوت از سهامدران "والبر"

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت گروه دارویی البرز با نماد

صاحب‌خبر -

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت گروه دارویی البرز، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۸:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۳ در استان تهران، شهر تهران به آدرس تهران، بزرگراه نیایش، خیابان سئول، جاده اختصاصی نمایشگاه، نمایشگاه بین المللی تهران، سالن یک اداری برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ به صورت (حضوری یا الکترونیکی) برگزار میگردد. سهامدارانی که تمایل دارند به صورت الکترونیکی در مجمع شرکت کنند از تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۲ به تارنمای https://dima.csdiran.ir مراجعه نموده و ضمن اعلام حضور، سوالات خود را مطرح نمایند. با عنایت به اینکه رای گیری صرفا به روش الکترونیکی صورت می‌پذیرد، لذا خواهشمند است با ثبت نام و احراز هویت در سامانه سجام، این شرکت را در برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه، منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ یاری فرمایید. برگزار کننده و فراهم کننده زیر ساخت الکترونیکی: شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
والبر سهامدران هیئت مدیره خبر مجمع

نظر شما