شناسهٔ خبر: 67193309 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بیسوادان زیر پوشش کمیته امداد البرز سواددار می‌شو‌ند

معاون فرهنگی کمیته امداد استان البرز گفت: با همکاری و اقدام مشترک با معاونت نهضت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان برای ۸۷۰ نفر از خانواده های مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان دوره های آموزشی برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

مصطفی قمشه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم البرز از سواد آموزی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) این استان خبر داد و گفت: به منظور تشویق و ترغیب بی سوادان و کم سوادان گروه‌های «10 تا 60 سال» برای حضور در کلاس‌های سواد آموزی، بسته تشویقی و ترغیبی مناسبی از جمله برگزاری رایگان دوره های آموزشی و تهیه کتب مربوطه برای مددجویان در نظر گرفته شد.

وی افزود: با همکاری و اقدام مشترک با معاونت نهضت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان جهت انسجام و عدالت آموزشی به منظور برگزاری دوره های آموزشی برای 870 نفر از خانواده های مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در حال اقدام است.

مصطفی قمشه معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اساسی معاونت امور فرهنگی کمیته امداد، آگاه سازی، آموزش، مشاوره روانشناسی و تحصیلی خانواده‌های مورد حمایت در زمینه‌های مختلف فرهنگی از جمله سواد آموزی است .

وی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم در راستای سوادآموزی مددجویان فعالیت‌های گسترده‌تری نیز در سال جاری انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما