شناسهٔ خبر: 67327762 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سرپرست فرمانداری کاشان:

5000 نفر از عوامل اجرایی کاشان آماده برگزاری انتخابات هستند

جلال جلیلی

سرپرست فرمانداری کاشان گفت: پنج هزار نفر از عوامل اجرایی در شهرستان کاشان آماده برگزاری انتخابات مبتنی بر راهبردهای رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

صاحب‌خبر -

حمیدرضا محمدی فشارکی، امروز (یکشنبه، سوم تیر) در جلسه آموزشی نمایندگان فرماندار در شعبه‌های اخذ رای، اظهار کرد: در یکی از حساس‌ترین مقاطع انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه و حماسه ساز خواهیم بود.

وی افزود: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۲۶۲ شعبه در شهرستان کاشان اجرا خواهد شد که براساس برنامه‌ریزی انجام شده، ۲۱۶ شعبه رای در مناطق شهری و ۴۶ حوزه رای در روستاهای شهرستان کاشان مستقر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سرپرست فرمانداری کاشان در خصوص مدارک هنگام رای افزود: رای‌گیری در انتخابات ریاست جمهوری فقط با دو مدرک هویتی کارت ملی یا شناسنامه دارای کد ملی مجاز خواهد بود که شهروندان واجد شرایط رای باید همراه داشته باشند.

رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان کاشان نیز گفت: برای اجرای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۷ بازرس پیش‌بینی شده است که هر بازرس به صورت مستمر از شعب اخذ رأی که برای او تعیین شده بازرسی می‌کند.

حسین عبدالله‌زاده، افزود: انجام هر گونه فعالیت انتخاباتی از سوی کارمندان دستگاه‌های اجرایی در ساعات اداری، استفاده از وسایل و سایر امکانات ادارات، شرکت‌های دولتی، شهرداری‌ها و غیره برای نامزدان انتخاباتی از جمله مصادیق تخلف است.

وی تصریح کرد: دخالت مدیران و مسئولان در انتخابات و یا جانب‌داری و هدایت افکار عمومی به نفع نامزدهای ریاست جمهوری از دیگر تخلفات انتخاباتی است که در صورت مشاهده و یا اثبات گزارش با متخلف برخورد قانونی می‌شود.

رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان کاشان، اظهار کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف انتخاباتی می‌توانند به شماره تماس ۵۵۵۷۵۳۱۸ هیئت بازرسی انتخابات مستقر در فرمانداری اطلاع دهند.

انتهای پیام

نظر شما