شناسهٔ خبر: 67190395 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس ستاد انتخابات اصفهان:

برگزاری انتخابات در تراز انقلاب با تعهد به قانون و اخلاق امکان‌پذیر می‌شود

اصفهان- ایرنا- رییس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: برگزاری انتخاباتی در تراز انقلاب اسلامی با تعهد به قانون و اخلاق در همه فرآیندها امکان‌پذیر می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محمدرضا جان‌نثاری روز شنبه در نشست رییسان ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری در استانداری اصفهان افزود: محور اصلی این نشست، تعهد به قانون و اخلاق در فرآیندهای انتخابات پیش رو است.

وی اظهار داشت: فرآیند انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری که انتخابات زودرس پس از شهادت آیت الله رییسی است در سراسر کشور و همچنین استان اصفهان در حال اجراست.

برگزاری انتخابات در تراز انقلاب با تعهد به قانون و اخلاق امکان‌پذیر می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه در مرحله تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری هستیم، گفت: برای هماهنگی هر چه بیشتر در این زمینه جلسه‌ای با حضور رییسان ستادهای انتخابات نامزدهای ریاست جمهوری، مسوولان ستاد انتخابات، جانشین هیات نظارت و نماینده دادگستری استان برگزار شد.

جان‌نثاری افزود: از ۶ نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری، پنج نفر رییس ستاد استانی خود را معرفی کردند اما مصطفی پورمحمدی هنوز مسوول ستاد استانی خود در اصفهان را معرفی نکرده‌ است.

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان خاطرنشان کرد: چهار رییس ستاد استانی در جلسه امروز حضور داشتند و رییس ستاد مسعود پزشکیان بدلیل حضور نداشتن در اصفهان، نماینده خود را برای نشست معرفی کرد.

جان‌نثاری با اشاره به اینکه این نشست با رویکرد همراهی و همکاری برگزار شد، اضافه کرد: محورهای تعامل برای انجام امور تبلیغاتی نامزدها بدون حواشی و تخلف انتخاباتی در این جلسه تبیین شد.

وی ادامه داد: رییسان ستادهای انتخاباتی نامزدها نیز درخواست‌هایی داشتند که هماهنگی‌های لازم در این زمینه انجام شد.

به گزارش ایرنا، در پی شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رییسی و همراهان ایشان، بر اساس اصل یکصد و سی و یکم قانون اساسی و مواد ۳۸ و ۳۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری و تبصره‌های ذیل آنها، ستاد انتخابات کشور برای برگزاری چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، کار خود را آغاز کرده است.

طبق اعلام وزارت کشور، با مشخص شدن نامزدهای تایید صلاحیت شده ریاست جمهوری و آغاز فرایند تبلیغات، روز جمعه هشت تیر سال‌جاری، انتخابات برگزار و چهاردهمین رییس جمهور توسط مردم برگزیده خواهد شد.

نظر شما