شناسهٔ خبر: 67837800 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه تبریز: دولت ها باید هموار کننده مسیر توسعه اقتصادی باشند

تبریز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: اقتصاد کشور نباید دولتی باشد، بلکه دولت‌ها باید هموارکننده مسیر توسعه اقتصادی باشند و امور را به دست بخش خصوصی بسپارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی اداره کل صمت آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و المسلمین احمد مطهری اصل در دیدار اعضای شورای هم خانواده صمت استان با وی، اظهار کرد: تحریم اقتصادی آخرین گزینه دشمنان بعد از گزینه‌های نظامی، ترور و ناامنی است که با همکاری دولت و بخش خصوصی و مشارکت مردم در رونق تولید، می توان با این تحریم ها مقابله کرد.

وی با اشاره به موقعیت و اثرگذاری استان در مقوله‌های سیاسی و اقتصادی کشور، گفت: امیدواریم با همدلی و تلاش مسئولان و مردم شاهد رونق روزافزون صنعت، معدن و تجارت در استان باشیم.

مطهری اصل با بیان اینکه بشر به عنوان خلیفه الله وظیفه دارد با استفاده و بهره مندی از نعمات الهی برای زندگی بهتر و آبادی استفاده کند، اظهار کرد: انسان به عنوان مخلوق الهی در ادامه حیات و در قامت خالق با کار و تلاش و بهره گیری از نعمت های الهی، تمدن‌های انسان ساز را بنا خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه انسان‌های اهل کار و عمل همیشه در حال پیشرفت هستند، علما و دانشمندان را نمونه‌ای از این انسان‌ها دانست و افزود: تضعیف فرهنگ کار و تلاش، هدف دشمنان است و باید به شکل دقیق از آن مراقبت کرد.


در این دیدار، اعضای شورای هم خانواده صمت آذربایجان شرقی به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود در مورد توسعه صنعت در استان پرداختند.

نظر شما