شناسهٔ خبر: 67188440 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شکسته شدن ۶۴ اصله درخت بر اثر وزش باد در استان

در پی وزش باد در استان اصفهان ۶۴ اصله درخت شکسته شد.

صاحب‌خبر -

شکسته شدن ۶۴ اصله درخت بر اثر وزش باد در استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بارش‌های رگباری و تندباد‌های لحظه‌ای بعد ظهر دیروز (جمعه ۲۵ خرداد) موجب جاری شدن روان‌آب و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی در بخش برزاوند شهرستان اردستان و روستا‌های نهوج، فران، مارچوبه، گردنه ملا احمد نایین ونیز آزاد راه شرق محور‌های نطنز و نایین، اردستان و ورزنه شد.
منصور شیشه فروش با بیان اینکه سیلابی شدن مسیر‌ها به برخی از مسیر‌ها و راه‌ها و بخشی از قنات‌های شرق استان خسارت زد، افزود: همچنین سرعت وزش تند باد‌های لحظه‌ای ۸۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در مناطق شمال شرق و مرکز استان گزارش شده است.
وی گفت: شکستگی ۶۴ اصله درخت، بروز خسارت به هشت خودرو و شبکه‌های برق به علت سقوط درختان و سه داربست و ۱۲ تابلوی ترافیکی و تبلیغاتی از جمله حوادث خسارت بار وزش تند باد در استان بوده است.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: عوامل امدادی شهرداری‌ها و آتش‌نشانی برای بازگشایی مسیر‌ها و پاکسازی خیابان‌ها اقدام کردند وبه ۲۴ خودرو در جاده‌ها به همت عوامل پلیس راهداری و جمعیت هلال احمر امدادرسانی شد.
وی گفت: تداوم وزش باد و بارش‌های رگباری تا پایان روزیکشنبه هفته جاری ادامه دارد و پیرو آن صدور اطلاعیه مدیریت بحران استان اصفهان به دستگاه‌های امدادی شهرداری‌ها، دهیاران، جمعیت هلال‌احمر، اداره راهداری، فوریت اورژانس، شرکت‌های برق، اداره کل آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای ارسال می‌شود.
بنابر اعلام اداره کل هواشناسی، وزش تندباد، تگرگ، بارش رگبار، رعد و برق و در مناطق نیمه شمال استان و شهرستان‌های گلپایگان، شاهین شهر و میمه، نطنز، بادرود، آران و بیدگل، خوانسار، کاشان، نائین و اردستان پیش‌بینی شده است.
بر این اساس در ۲۴ ساعت آینده دمای هوا در استان اصفهان ۲ تا ۴ درجه کاهش می‌یابد.

نظر شما