شناسهٔ خبر: 67181232 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

امام جمعه لامرد:

کاندیدا‌های ریاست جمهوری ناخواسته در پازل رسانه‌ای دشمن بازی نکنند

حجت الاسلام «آزاد» به نامزد‌های ریاست جمهوری و هواداران آنها توصیه‌ای داشت و گفت: نباید ناخواسته در پازل رسانه‌ای دشمن بازی کنیم.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت الاسلام «محمدجواد آزاد» امام جمعه لامرد در خطبه‌های این هفته لامرد ضمن تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر (ع)، با بیان این مطلب که باید از گناهان دوری کرد و خودمان را دائما در محضر خداوند تبارک و تعالی ببینیم اظهار داشت: تمام رزق و روزی ما در دست خداوند سبحان است و باید از تمامی محرمات دوری کرد، زیرا در آخرت در محضر حق ظاهر می‌شویم.
 
امام جمعه لامرد به مناسک حج و پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به حجاج بیت الله الحرام اشاره کرد و گفت: پیام حج مقام معظم رهبری معمولا در روز عرفات انتشار پیدا می‌کند و یکی از نکته‌های مهم و کلیدی این پیام این است که باید فراتر از حج در تمامی شهر‌ها و کشور‌ها تسری یابد.
 
وی افزود: وقتی امام جامعه اسلامی مسیر را انتخاب می‌کنند که حجاج باید آثار حج را به خانه‌ها و شهر‌ها ببرند و دنیای اسلام باید برائت از مشرکین را به کل جهان تسری دهند و بیداری و برائت جهانی از دنیای استکبار باشد باید به آن توجه کرد.
 
این استاد حوزه علمیه گفت: باید همراه با همه مسلمانان عالم این برائت از مشرکین را به همه نشان دهیم و این برائت از کفار را به عالم نشان دهیم و مصادیق برائت هم مشخص است.
 
امام جمعه لامرد گفت: بیداری جهانی که شکل گرفته را باید تبدیل به برائت جهانی بر علیه استکبار جهانی شود و این نتیجه پیام حضرت آقا باید باشد و نابودی اسرائیل عنقریب نزدیک خواهد بود.
 
خطیب جمعه لامرد تاکید کرد: گروه‌های مقاومت با دست خالی اینطور در مقابل استکبار ایستادگی می‌کنند و اگر در بعضی کشور‌های مسلمان نیز با جدیت تمام و به صورت عملی و علنی در مقابل اسراییل و آمریکا ایستادگی کرده بودند نابودی شان سریعتر بود.
 
حجت الاسلام آزاد گفت: اسرائیل دیگر حیاتی ندارد و با تنفس مصنوعی در حال سپری کردن است و باید این آگاهی و معرفت را داشته باشیم که به سخنان رهبری و فرامین ایشان گوش فرا دهیم.
 
امام جمعه لامرد در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پیش رو ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: موضوع مهم اخلاق انتخابات است و مقام معظم رهبری برای اولین بار از این کلمه لجن پراکنی استفاده کردند که کاندیدا باید فضای آرام اخلاقی جامعه را به هم نزنند.
 
بنابه گفته این مقام مسئول، فضای اخلاق مداری باید در بین نامزد‌ها ادامه پیدا کند و این مسیری که شهید جمهور آیت الله رئیسی ایجاد کردند به شدت دنبال شود و هواداران کاندیدا بعضاً در فضای مجازی مشاهده می‌شود که اخلاق را رعایت نمی‌کنند که نباید این اتفاق نامیمون رقم بخورد.
 
وی تاکید کرد: فضا‌های بداخلاقی در فضای مجازی توسط ربات‌ها انجام می‌شود و دشمن این فضا‌ها را بویژه در اینستاکرام، واتس آپ و تلگرام را مدیریت می‌کند و این فضا به این سمت پیش می‌رود و قرار نیست برای دنیای بعضی‌ها آخرت خودمان را بفروشیم.
 
امام جمعه لامرد بیان کرد: عدم تعرض به حریم خصوصی افراد را باید رعایت کرد و نباید در افکار عمومی حریم خصوصی افراد را مورد تحلیل و نقد قرار دهیم و این نکته مهمی است که باید مدنظر کاندیدا و هواداران باشد.
 
حجت الاسلام آزاد توجه به اعتبار نظامی اسلامی که مورد تاکید مقام معظم رهبری ست اشاره کرد و گفت: نتیجه عملکرد نامزد‌ها و هواداران در پایان انتخابات مورد ارزیابی جامعه اسلامی قرار می‌گیرد و رسانه‌ها آن را تحلیل می‌کنند و این حقیقت جامعه و نظام اسلامی را به انسان‌ها معرفی می‌کنند لذا باید اخلاق را رعایت کرد.
 
وی افزود: نباید با دشمن در فضای تبلیغات انتخاباتی وجه مشترک پیدا کنیم و نباید در پازل و میدان دشمن بازی کنیم و نامزد‌ها و هواداران باید هواسشان را جمع کنند.
 
خطیب جمعه لامرد از کاندیدا خواست تا با نگاه به جایگاه ریاست جمهوری را با یک نگاه نوکری و خدمتگزاری به جامعه اسلامی باشد و این را در عمل میبیینیم وقتی شخصیتی همانند آیت الله رئیسی می‌آیند در نهایت نتیجه آن چقدر مبارک و میمون می‌شود خدایی ناکرده گرفتار این موضوع کسانی که دنبال قدرت هستند نشویم
 
انتهای پیام/

نظر شما