شناسهٔ خبر: 67173467 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در دولت سیزدهم؛

۳۵ هزار میلیارد ریال اعتبار به شهرستان لردگان تخصیص داده شد

در دولت سیزدهم؛ فرماندار شهرستان لردگان گفت: در دولت سیزدهم در سفر اول و دوم رئیس جمهور شهید به چهارمحال و بختیاری ۳۵ هزار میلیارد ریال اعتبار به شهرستان لردگان اختصاص یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، منصور کریم زاده در جلسه شورای اداری این شهرستان در عصر امروز اظهارداشت: سهم این شهرستان در دولت سیزدهم ۳۵ هزار میلیارد ریال اعتبار است که تاکنون ۳۰ درصد این اعتبار تخصیص یافته و مابقی طی سه سال اختصاص می یابد.

وی در خصوص اجرای طرح‌های بزرگ آبرسانی شهرستان لردگان افزود: پروژه‌های بزرگ آب‌رسانی شهر سردشت با چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال، طرح آب‌رسانی به ۹ روستا منطقه ریگ با ۱۱۰ میلیارد ریال و آب‌رسانی به منطقه بارز با ۱۵۰ میلیارد ریال توسط قرار گاه امام حسن (ع) در حال انجام است.

کریم زاده تصریح کرد: طرح آب‌رسانی به منطقه بارز ۱۰۰ درصد، ریگ ۹۵ درصد و در سردشت در شعبه اصلی و مخازن ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرماندار شهرستان لردگان بیان کرد: با تامین هشت هزار هکتار زمین در راستای طرح جوانی جمعیت در این شهرستان  ۱۹.۵ هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده است که باید مشکل معارضان و مالکان در کمترین زمین ممکن برطرف شود.

وی گفت: ۱۳ هکتار زمین در شهر منج و ۱۱۵هکتار نیز در شهر سردشت به طرح نهضت ملی مسکن واگذار شده است.

کریم‌زاده با بیان اینکه واحد تولید سیمان لردگان ۷۵ درصدی پیشرفت فیزیکی دارد خاطر نشا ن کرد: جهت احداث فاز دوم  فاز دوم و تکمیل این واحد تولیدی ۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات نیاز است که در صورت  تزریق نشدن این واحد تولیدی تعطیل می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما