شناسهٔ خبر: 67168337 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تخصیص ۱۰ هزار میلیارد اعتبار سفر رئیس جمهور به لردگان

فرماندار شهرستان لردگان گفت: مجموعاً ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در سفرهای رئیس جمهور به استان، به شهرستان لردگان اختصاص یافته که ۳۰ درصد این اعتبار تخصیص یافته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لردگان، منصور کریم‌زاده امروز در شورای اداری شهرستان لردگان، با اشاره به سفرهای رئیس جمهور شهید به استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: مجموعاً 3 هزار و 500 میلیارد تومان در این سفرها به شهرستان لردگان اختصاص یافته که 30 درصد این اعتبار تخصیص یافته است. این اعتبار علاوه بر اعتبارات مستمر شهرستان لردگان است.

وی با اشاره به پروژه‌های آبرسانی شهرستان لردگان، عنوان کرد: پروژه آبرسانی به سردشت و رودشت با 420 میلیارد تومان، آبرسانی منطقه ریگ 11 میلیارد تومان و منطقه اوره و بارز با 15 میلیارد تومان با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) شروع شد.

فرماندار شهرستان لردگان بیان کرد: اکنون پروژه آبرسانی اوره و بارز به اتمام رسیده است، پروژه آبرسانی منطقه ریگ 95 درصد پیشرفت دارد و پروژه آبرسانی سردشت و رودشت در بخش مخازن و شعب روستایی 45 درصد پیشرفت دارد.

کریم‌زاده با اشاره به حوزه نهضت ملی مسکن شهری شهرستان لردگان، ادامه داد: در این خصوص  19.5هکتار زمین تامین و در اختیار راه و شهرسازی قرار گرفته است، تکلیف این زمین باید مشخص شود.

وی با بیان اینکه  8هکتار زمین در قانون جوانی جمعیت به 200 نفر از متقاضیان اعطا خواهد شد، افزود: شهرستان لردگان 229 روستا دارد که 122 روستا طرح هادی دارند و 107 روستا طرح هادی ندارند. از کل روستاها 121 روستا دهیاری دارند و 108 روستا دهیاری ندارند.

فرماندار شهرستان لردگان با اشاره به اینکه بنیاد مسکن 196 پروژه روستایی با 670 میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان در حال اجرا دارد، گفت: 626 هکتار زمین در حوالی 14 روستا برای مسکن شناسایی شده است.

کریم‌زاده با اشاره به آبرسانی پایدار به 77 روستا با اعتبار 1570 میلیارد ریالی در قرارداد دوم با آبفا و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، ادامه داد: تنش آبی شهرستان لردگان باید با 3 طرح پدافندی رفع شود.

انتهای پیام/7540/.

نظر شما