شناسهٔ خبر: 67166275 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

اهتمام به تامین تجهیزات مدارس و هنرستان‌های اصفهان ضروری است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امیدواریم علاوه بر ساخت مدرسه برای تجهیز مدارس و هنرستان‌ها اهتمام بیشتری داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا ابراهیمی ظهر امروز _بیست و چهارم خرداد_ در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید رئیسی اظهار کرد: زمانی که انسان‌های بزرگ، بلند طبع و خیراندیش در یک مکان جمع می‌شوند، آن مکان به برکت وجود آن‌ها تقدس می‌یابد و امروز جمع خوبان در این مکان گرد هم آمده و خداوند سبحان به آنکها افتخار می‌کند، چرا که تفسیرگران آیات الهی هستند.

وی افزود: خداوند به یاری ما نیازی ندارد، اما وقتی به انسان‌های دیگر کمک می‌کنیم، به معنای آن است که پروردگار را یاری کرده‌ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: عضو جامعه خیران مدرسه‌ساز بودن، تقدیری است که خداوند برای شما رقم زده و این تقدیر مبارک‌تان باشد، چرا که ساخت هر بنای خیری اقدام خوبی است، اما احداث مدرسه ارزش دیگری دارد، زیرا انسان در مدرسه پرورش می‌یابد و انسان‌سازی بهترین هنر عالم هستی است.

وی با اشاره به یاد و خاطره ۲۴ هزار شهید استان اصفهان گفت: در دولت سیزدهم به لطف خداوند مدارس زیادی ساخته شد و بر همه خیران مدرسه‌ساز به ویژه مادران شهدا درود می‌فرستم.

ابراهیمی با تاکید بر لزوم طرح مدرسه‌یاری اظهار کرد: امیدواریم علاوه بر ساخت مدرسه برای تجهیز مدارس و هنرستان‌ها اهتمام بیشتری داشته باشیم.

نظر شما