شناسهٔ خبر: 67165168 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

ثبت‌نام طرح تابستانه «محفل» در حرم مطهر بانوی کرامت

طرح ویژه تابستانه محفل شامل دوره‌های مهارتی داستان نویسی، کارگردانی، تئاتر و بازیگری، هوش مصنوعی، وردپرس و برنامه نویسی پایتون و ... ویژه پسران ۱۳ تا ۱۷ سال با امکان جذب به عنوان خادم افتخاری در مرکز نوجوانان فاطمی حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، ثبت نام طرح ویژه تابستانه «محفل» در حرم مطهر بانوی کرامت ویژه پسران ۱۳ تا ۱۷ ساله با امکان جذب و عضویت در هیأت نوجوانان فاطمی آغاز شد.

طرح محفل شامل دوره‌های مهارتی داستان نویسی، کارگردانی، تئاتر و بازیگری، هوش مصنوعی، وردپرس و برنامه نویسی پایتون، طراحی سایت ورد پرس، خوشنویسی، نویسندگی، خبرنگاری است که هر هفته در روزهای شنبه و دوشنبه برگزار می‌شود.

همچنین در این طرح ابعاد فرهنگی و تفریحی مانند اردوهای تفریحی و فرهنگی در روزهای یکشنبه، لیگ داغ تابستانه فوتبال در روزهای سه شنبه و کارگاه های معارفی در روزهای پنجشنبه درنظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در طرح محفل می توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی https://javaneno.amfm.ir/2024/06/11/mahfel/ و برای ثبت نام در دوره کارگاه‌های مهارتی محفل می‌توانند از طریق درگاه https://javaneno.amfm.ir/2024/06/11/maharat/ ثبت نام کنند.

گفتنی است، طرح محفل دارای ظرفیت محدود است و ثبت نام در این دوره تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت؛ و افرادی که در طرح محفل شرکت کنند از تخفیف ۲۵ درصدی شرکت در دوره‌های تخصصی نیز بهره‌مند خواهند شد.

نظر شما