شناسهٔ خبر: 67161911 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رئیس مرکز اسلامی گلستان:

نقش موثر علمای اهل سنت در تحقق مشارکت حداکثری انتخابات

حجت الاسلام دیلم گفت: ائمه‌ جمعه و جماعات اهل‌سنت نقش موثری در ترغیب مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق رای دارند.

صاحب‌خبر -
نقش موثر علمای اهل سنت در تحقق مشارکت حداکثری انتخابات
به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام دیلم، عصر امروز در نشست جهاد تبیین حضور حداکثری در انتخابات ریاست‌جمهوری و انتخاب اصلح در مسجد نور سیمین شهر شهرستان گمیشان اظهارکرد: ائمه جمعه و جماعات در نمازهای جمعه، نمازهای پنجگانه، مراسم‌ها و تریبون‌های خود در تبیین ضرورت مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب اصلح، نقش موثری دارند.
 
وی با تاکید براینکه، رئیس جمهور منتخب، توانایی اداره کشور در تراز انقلاب و جامعه بین المللی را دارد، تصریح‌کرد: تواضع، روحیه جهادی، ایمان، حافظ بیت‌المال، ولایی و انقلابی بودن از ویژگی‌های منتخبین مردم در قرآن‌کریم است.
 
رئیس مرکز اسلامی گلستان با اشاره به نامه حضرت علی (ع) به مالک درخصوص ویژگی های کارگزار جامعه اسلامی گفت: کارگزار جامعه اسلامی افرادی دانا، باسابقه، باحیا، راستگو، اهل علم و دانش باشند که با غلبه بر خواهش‌های نفسانی خود، خدامحوری و با یاد خدا بودن را در همیشه احوال از خود دور نکند.
 
وی ادامه داد: پشتکار، دارابودن قدرت تجزیه و تحلیل، توانایی برای اجرای امور و استقامت در برابر مشکلات از دیگر ویژگی‌های کارگزار جامعه‌اسلامی است و اگر در مسیر گفتمان قرآن کریم و سنت پیامبراکرم(ص) گام برداریم و به گفتمان قرآن رای بدهیم قطعا در مسیر انتخاب درست سربلند خواهیم بود.
 
دیلم گفت: ملت ایران در طول ۴۵ سال اصل مترقی ولایت فقیه را تجربه کردند و با وجود توطئه‌ها و دسیسه‌های گوناگون دشمنان طی این سال‌ها بخاطر اصل ولایت فقیه و راهبری رهبر معظم انقلاب ما در ساحل امن قرار داریم.رئیس مرکز اسلامی گلستان ابرازکرد: مردم منطقه ترکمن‌ صحرا در مراسم‌ها و بزرگداشت‌های شهدای خدمت و شهید آیت‌الله رئیسی سنگ تمام گذاشتند و بار دیگر ارادت خود را به نظام و انقلاب نشان دادند.
 
وی با اشاره به اینکه همه ما در جامعه اسلامی مسئول هستیم و باید پاسخگو باشیم، یادآورشد: اگر ابزار و مقدمات رستگاری و عاقبت‌بخیری انسان مومن، از جمله زمینه ایجاد حکومت‌اسلامی و زمینه اجرای اوامر الهی، سنت نبوی و قرآن فراهم باشد، و من و شما کم‌کاری کرده و این زمینه را فراهم نکنیم در روز قیامت پاسخگو هستیمرئیس مرکز اسلامی گلستان گفت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم رهبری مراقب باشیم تا حرف و گفتارمان باعث ناامیدی مردم و جوانان و یا یاس درون جامعه نشود.
 
انتهای پیام/

نظر شما