شناسهٔ خبر: 67160879 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار لرستان خواستار شد

توجه ویژه به بخش اقتصاد کشاورزی شهرستان معمولان

ابراهیم شریفی

‌استاندار لرستان گفت: باید به بخش اقتصاد کشاورزی معمولان توجه ویژه‌ای شود و برای توسعه اقتصاد کشاورزی از ظرفیت بخش خصوصی برای ایجاد زیرساخت‌های لازم از جمله سردخانه و صنایع تبدیلی استفاده شود.

صاحب‌خبر -

‌ابوطالب شفقت ۲۴ خرداد در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان معمولان بیان کرد: باید به بخش اقتصاد کشاورزی این منطقه توجه ویژه‌ای شود و برای توسعه اقتصاد کشاورزی از ظرفیت بخش خصوصی برای ایجاد زیرساخت‌های لازم از جمله سردخانه و صنایع تبدیلی استفاده شود.

استاندار لرستان بیان کرد: چندین خانواده در سیل ۱۳۹۸ در مسیر رودخانه آسیب دیده‌اند و از طرفی ۲۱ هکتار زمین به شهر اضافه شده است که باید ظرف مدت دو ماه در اختیار مردم آسیب دیده از سیل قرار دهند و طرح انتقال مردم از محل حادثه دیده به محل جدید انجام شود.

وی اظهار کرد: از دیگر برنامه های مطرح شده در این جلسه می توان به توسعه روستایی، تامین زمین برای برنامه‌های آینده اشاره کرد.

شففت اضافه کرد: روستاهای این منطقه باید توسعه پیدا کنند که جمعیت روستایی افزایش پیدا کند، قطعات منفصل شهر معمولان را دنبال کنیم، چون شهر معمولان از چند طرف بسته است و امکان گسترش شهری وجود ندارد.

چاستاندار لرستان تصریح کرد: اتصال بین دو جاده اتوبان خرم آباد به خوزستان و جاده قدیم به عنوان یک جاده پدافندی اختصاص یابد و توسعه پیدا کند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه برای توسعه جاده اتوبان خرم آباد به خوزستان و جاده قدیم سه شرط لازم است، گفت: از زمین‌های بین روستایی استفاده شود و مردم به جاده فرعی دسترسی داشته باشند و از زمین‌هایی که به علت نداشتن راه دسترسی بلااستفاده مانده از آن ها بهره‌برداری شود.

در این جلسه فرماندار و امام جمعه شهر معمولان، جمعی از مدیران کل ستادی و دستگاه اجرایی و مسئولین شهرستانی حضور داشتند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما