شناسهٔ خبر: 67381179 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نشست مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان با اعضای هیات گلف

نشست مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان با اعضای هیات گلف برگزار شد . نشست مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان با اعضای هیات گلف برگزار شد .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، در این نشست در خصوص برنامه های گلف و اوقات فراغت به بحث بررسی پرداختند.حقیقی مدیر کل ورزش و جوانان گفت :ارتقا و گسترش رشته گلف در شهرستان‌های استان از الویت های کار هیات باشد .

وی افزود : تجهیز هیات و در اختیار قرار دادن پاتربرای عموم باعث میشود افراد زیادی به سمت ورزش گلف روی بیاورند.

وی خاطر نشان کرد : رتبه های و پیشرفت های ورزش گلف در سطح کشور قطعا حاصل تلاش تیم منسجم و کاری هیات گلف می باشد و این نشانه خوبی برای ورزش گلف می باشد .

حقیقی مدیر کل ورزش و جوانان همدان گفت :برگزاری دوره مربیگری و مسابقات کشوری در سطح استان بسیار حائز اهمیت می باشد و در نیمه اول سال تلاش بر این باشد و این میزبانی و کلاس ها برگزار شود.

جهانگرد رئیس هیات گلف استان همدان در این نشست گفت : دختران استان همدان در مسابقات کشوری چهارم شدند و با توجه به سردسیر بودن همدان و مدت زمان کم تمرین نتیجه خوبی را در سطح کشور داشته ایم .

وی افزود در ارزیابی در سطح کشور حائز رتبه چهارم شدیم که برای استان همدان نتیجه بسیار مطلوبی است .

وی افزود :برای معرفی یشتر رشته و استعدادیابی رشته گلف در چند نقطه شهر در صدد هستم جشنواره گلف را برگزار نماییم و با برگزاری این جشنواره افراد بیشتری را برای رشته گلف جذب کنیم .

جهانگرد گفت : اگر تامین اعتبار از برنامه بودجه بگیریم می توانیم در دانشگاه بوعلی سایت دیگری با توجه به ظرفیت خوب دانشگاه احداث نماییم .

 

در پایان با حکم صالح جهانگرد علی فیاض بعنوان رئیس کمیته مینی گلف استان همدان انتخاب شد.

نظر شما