شناسهٔ خبر: 67160319 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افزایش ۵۵ درصدی تعداد متقاضیان کلاس‌های قرآنی در زنجان 

مدیرعامل دارالقرآن کریم استان زنجان گفت: کلاس‌های متعدد قرآنی در این موسسه برقرار است و تعداد ثبت نام کنندگان در کلاس‌های قرآنی امسال نسبت به مدت مشابه قبل ۵۵ درصد افزایش یافته است.

صاحب‌خبر -

افزایش ۵۵ درصدی تعداد متقاضیان کلاس‌های قرآنی در زنجان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان، رنگرز گفت: موسسه دارالقرآن کریم ماموریت اصلی خود را در ۲ بخش آموزش و تبلیغ و ترویج انجام می‌دهد.

وی افزود: دارالقرآن کریم استان زنجان یک مرکز معتبر قرآنی در سطح کشور است و ظرفیت بالایی در آموزش مباحث قرآنی دارد.

مدیرعامل دارالقرآن کریم استان با تأکید بر اینکه این موسسه در مساحتی بالغ بر هشت هزار متر زمین و چهار هزار متر بنا در چهار طبقه ساخته شده است، گفت: این مجموعه شامل ۱۵ کلاس، سالن کنفرانس، سالن آموزش و گردهمایی است که به صورت هیئت امنایی اداره شده و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان در رأس مدیریت این مرکز قرار دارد.

مدیر عامل دارالقرآن کریم استان زنجان ادامه داد: این موسسه از ۲ بخش و ساختمان تشکیل شده که شامل مدرسه ابتدایی فرهنگ و ادب و ساختمان مرکزی است.

رنگرز هدف از تاسیس این مدرسه را جذب دانش آموزان علاقه‌مند به قرآن و فرهنگ قرآنی اعلام کرد و افزود: همچنین مقدمات ساخت فاز دو این مجموعه زده شده که شامل مجموعه آموزشی از پیش دبستانی تا پایان دوره متوسطه است.

وی با بیان اینکه کلاس‌های قرآنی تنها مختص فصل تابستان نیست و دارالقرآن در طول سال فعالیت دارد، گفت: به دنبال ترویج و شبکه سازی فعالیت‌های قرآنی در سطح جامعه هستیم و به همین منظور در چندین مسجد برنامه‌های مختلفی در این زمینه اجرا کرده ایم.

مدیرعامل دارالقرآن زنجان با بیان اینکه این موسسه دارای ۱۰ شعبه فعال در اقصی نقاط استان است، گفت: پیش دبستانی و مهد قرآنی این موسسه نیز فعال است.

نظر شما