شناسهٔ خبر: 67150897 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آمادگی هیأت نظارت بر انتخابات برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری

هیِِأت نظارت بر انتخابات استان از آمادگی برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان مرکزی با توجه به برگزاری انتخابات زود هنگام چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، از آمادگی و تمهیدات لازم در استان برای برگزاری انتخابات خبر داد.

حجت الاسلام مبارک آبادی افزود: با توافق شورای نگهبان و وزارت کشور قرار شد هیأت‌های اجرایی و هیأت‌های نظارت همان هیأت‌های اجرایی و نظارت دوره قبل مجلس شورای اسلامی باشند که این یک فرصت مغتنمی برای این هیأت‌ها تا نقاط ضعف و قوت دوره قبل را احصاء کنند.

او گفت: چینش شُعب با حضور هیأت‌های اجرایی و هیأت‌های نظارت در استان بررسی شده و جا‌هایی که لازم است شُعب سیار به شعب ثابت تبدیل شود و یا بالعکس اتفاق افتاده و با توجه به گرما از نظر پشتیبانی هم هماهنگی‌ها با فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها انجام وشده که هم مجریان، هم ناظرین و هم مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای مشکلی وجود نداشته باشد.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان مرکزی با بیان اینکه هماهنگی‌ها با ستاد انتخابات استان انجام شده افزود: جایی که لازم است زیرساخت‌های لازم آی تی و موضوعات و جا‌های مختلف دستگاه احراز هویت و به صورت الکترونیکی برای شناسایی وجود دارد، اما انتخابات به صورت دستی برگزار می‌شود و در سطح استان هیچ مشکلی برای احراز هویت وجود ندارد و تمام هماهنگی‌های لازم در استان انجام شده و در فرصت باقی مانده نیز جلساتی خواهیم داشت و اگر مشکلی از نظر زیرساختی وجود دارد، برطرف شود.

حجت الاسلام مبارک آبادی گفت: هیأت‌های اجرایی و هیأت‌های نظارت در سطح کشور و استان که همه مردمی هستند آموزش‌های لازم را دیدند و با استقبال ویژه‌ای هم در حوزه اجرا و هم در حوزه نظارت مواجه هستیم برای حضور در پای صندوق‌های رای که این به برکت خون شهدا خصوصا شهدای خدمت بویژه شهید رئیسی است که این چنین مردم پای کار هستند.

او با توجه به معرفی رئیس ستاد‌ها افزود: همانطور که خود نامزد‌ها در سطح کشور مُراعات می‌کنند، از نامزد‌ها و طرفدارن آنها خواست اخلاق انتخاباتی را رعایت و از تخریب دیگران بپرهیزند و فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند تا انشاالله در هشتم تیرماه پای صندوق‌های رای حضور یابند. 

<div id="video-display-embed-code_11211172"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4258114/11211172?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما