شناسهٔ خبر: 67319883 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

جهانگیری: فسادهای بزرگ در زمان مدیریت یکدست کشور اتفاق افتاد/ برای رفع فساد باید کارنامه نشان داد نه ادعا!

معاون اول دولت‌های حسن روحانی گفت: احیای سرمایه اجتماعی با اصلاح فقر و فساد و بهبود معیشت درست می‌شود. برای رفع فساد باید کارنامه اجرایی نشان داد نه اینکه فقط ادعا کرد. تقریباً تمام فسادهای بزرگ در زمانی که مدیریت کشور یکدست شد، اتفاق افتاد نمونه این فاسدها امثال بابک زنجانی‌ها هستند.

صاحب‌خبر -

اسحاق جهانگیری در همایش مهندسان، کارآفرینان و فعالان صنعت، معدن و تجارت ستاد مسعود پزشکیان گفت: کشور با ابرچالش‌ها، عدم تناسب بین منابع و درآمدها، انرژی، بودجه، نظام بانکی و صندوق‌های بازنشستگی روبروست.

آنطور که ایسنا روایت کرده، معاون اول دولت‌های حسن روحانی، ادامه داد: احیای سرمایه اجتماعی با اصلاح فقر و فساد و بهبود معیشت درست می‌شود. برای رفع فساد باید کارنامه اجرایی نشان داد نه اینکه فقط ادعا کرد. تقریباً تمام فسادهای بزرگ در زمانی که مدیریت کشور یکدست شد، اتفاق افتاد نمونه این فاسدها امثال بابک زنجانی‌ها هستند.

وی تاکید کرد: کشور با علم و عقل و اراده اداره می‌شود نه بی‌عقلی و جمود فکری.

جهانگیری ادامه داد: ضرورت ایجاب می‌کند تا یکایک مردم از فرصت انتخابات استفاده کنند و رای های خاموش را پای صندوق انتخابات بیاورند. میدان برای مشارکت مردم فراهم است. این انتخابات نسبت به انتخابات گذشته رقابتی‌تر است. برخی مردم به دلیل نارضایتی از عملکرد گذشته هنوز مرددند که در انتخابات شرکت کنند یا نکنند به همین دلیل مایوس و بی‌تفاوت هستد. باید کاری کرد این افراد از بی‌تفاوتی خارج شوند و در انتخابات مشارکت کنند تا کشور از این دوره حساس به خوبی عبور کند.

2929

نظر شما