شناسهٔ خبر: 67148615 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تاکید مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر سازمان لیگ فوتبال ایران:

نواقص ورزشگاه شهید نصیری یزد برای میزبانی از لیگ برتر باید برطرف شود

محمدمسعود زارع

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر سازمان لیگ فوتبال ایران تاکید کرد که باید نواقص ورزشگاه شهید نصیری یزد برای میزبانی از لیگ برتر برطرف شود.

صاحب‌خبر -

«امیرحسین روشنک» در خصوص وضعیت ورزشگاه شهید نصیری یزد جهت میزبانی از مسابقات تیم چادرملو اردکان در لیگ برتر در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تبریک صعود تیم چادرملو و خیبرخرم آباد به لیگ برتر گفت: به عنوان نماینده ویژه فدراسیون در آخرین دیدار خانگی تیم چادرملو اردکان مقابل دریای بابل حضور داشتم و از ورزشگاه بازدید کلی به عمل آمد.

وی افزود: متاسفانه ورزشگاه شهید نصیری یزد فاقد بسیاری از استانداردهای میزبانی در سطح اول فوتبال ایران است و قطعاً با شرایط کنونی این ورزشگاه قابلیت میزبانی از مسابقات لیگ برتر را ندارد.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: به زودی طی نامه‌ای ایرادات و نواقص ورزشگاه به مسئولین باشگاه چادرملو و هیات فوتبال استان اعلام خواهد شد طبیعتاً همانند سایر تیم های که به لیگ برتر صعود کردند و زیرساخت های ورزشگاه خود را تقویت و مشکلات آن را رفع کردند، به ورزشگاه نصیری هم در صورت رعایت استانداردها اجازه میزبانی داده می‌شود.

روشنک ادامه داد: موارد متعدد و فراوانی وجود دارد که برای اخذ مجوز میزبانی در این ورزشگاه این موارد باید رفع شود که عمده ترین آن زمین چمن، اسکوربرد، گیت‌های ورودی تماشاگران، تفکیک ورودی‌های مجزا جهت ورود تیم‌ها، داوران و عوامل اجرایی و تماشاگران، ارتقا میزان نور ورزشگاه و تفکیک جایگاه‌های ویژه شامل وی‌آی‌پی و سی‌آی‌پی و همینطور تجهیز آنها به امکانات لازم هست و می‌بایست از فرصتی که تا شروع فصل جدید لیگ برتر دارند، نهایت استفاده را ببرند تا اجازه میزبانی را داشته باشند.

وی در پایان با تاکید بر ایجاد سامانه بلیط فروشی اینترنتی افزود: اگر تا پیش از شروع لیگ برتر استانداردها رعایت شود، اجازه اولین میزبانی در ورزشگاه شهید نصیری به تیم چادرملو داده می‌شود اما اگر چنین اتفاقی رخ ندهد از هر مقطعی در طول فصل که شرایط میزبانی احراز شود، بازی‌ها در ورزشگاه نصیری برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما