شناسهٔ خبر: 67147927 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شاتا | لینک خبر

در حاشیه سفر به استان گیلان رقم خورد؛

افتتاح سه طرح صنعت‌محور با حضور وزیر صمت در شهر صنعتی رشت شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران

سه طرح تولیدی با اعتبار قریب به 2600 میلیارد تومان و ظرفیت اشتغال افزون بر 420 نفر در شهرک صنعتی رشت با حضور وزیر صمت به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صمت، «عباس علی‌آبادی» وزیر صنعت، معدن و تجارت، امروز چهارشنبه و در جریان سفر به استان گیلان، سه طرح تولیدی با اعتبار قریب به 2600 میلیارد تومان و ظرفیت اشتغال افزون بر 420 نفر در شهرک صنعتی رشت را به بهره‌برداری رساند.

در این آئین افتتاح و بهره‌برداری از این طرح‌های صنعتی و تولیدی، «فرشاد مقیمی» معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، «محمدمهدی برادران» معاون صنایع عمومی وزارت صمت و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرائی استانی و فعالان اقتصادی، وزیر صمت را همراهی کردند.

بهره‌برداری از طرح توسعه یک شرکت ساخت قطعات خودرو

طرح توسعه شرکت فراوری و ساخت قطعات خودرو با مجموعه سرمایه‌گذاری ۱۳۰۰ میلیارد تومان و اشتغال ۳۰۰ نفر یکی از طرح‌هایی بود که امروز با وزیر صنعت معدن و تجارت به بهره‌برداری رسید.

این طرح توسعه با تولید انواع کمک فنر با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار عدد در زمینی به مساحت ۴۰ هزار متر مربع و با زیربنای ۲۵ هزار متر مربع افتتاح شد.

شرکت فرآوری و ساخت، تنها تولید کننده انواع جعبه فرمان برقی هیدرولیکی خودرو در ایران است و یک میلیون و ۲۰۰ هزار دستگاه در سال تولید می‌کند.

افتتاح طرح توسعه شرکت تولید کننده اوراق فشرده چوبی رنگ شده

وزیر صنعت معدن و تجارت همچنین طرح توسعه شرکت صنعتی آریا پویا، تولید کننده اوراق فشرده چوبی رنگ شده با سرمایه‌گذاری ۸۵۰ میلیارد تومانی و ظرفیت تولید سالانه ۱۱ میلیون و ۲۵۰ هزار متر مربع را نیز افتتاح کرد.

.این شرکت که هم اکنون ۱۸۵ نفر نیروی مشغول به کار دارد در طرح توسعه جدید زمینه اشتغال ۲۰ نفر را به صورت مستقیم فراهم کرده است.

شرکت تولید کننده اوراق فشرده چوبی با روکش ملامینه افتتاح شد

علی‌آبادی، شرکت کارا اندیشه هامرز با سرمایه‌گذاری ۴۵۰ میلیارد تومانی که زمینه اشتغال ۱۰۰ نفر به‌صورت مستقیم را فراهم کرده، نیز افتتاح کرد.

این شرکت تولید کننده اوراق فشرده چوبی با روکش ملامینه با ظرفیت سالانه ۸ میلیون متر مربع و روکش ملامینه با ظرفیت سالانه ۹ هزار و ۵۰۰ تن در زمینی به مساحت بالغ بر ۲۱ هزار متر مربع فعالیت می‌کند.

طرح توسعه شرکت تولید کننده فیلم پلاستیکی چند لایه

وزیر صنعت معدن و تجارت همچنین از طرح توسعه شرکت پوشش آلومینیوم کاسپین کیان در شهرک صنعتی سفیدرود رشت بازدید کرد.

این شرکت تولید کننده فیلم پلاستیکی چند لایه و روکش پلیمری روی آلومینیوم با ظرفیت سالانه ۱۸ هزار تن و با اشتغال ۸۰ نفر و سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی است که در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع در حال احداث هست.

انتهای پیام/

نظر شما