شناسهٔ خبر: 67146070 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

بهره‌برداری از ۳ پروژه‌ صنعتی گیلان با حضور وزیر صمت

سه پروژه صنعتی در مجموع به ارزش ۲۶ هزار میلیارد ریال امروز چهارشنبه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در گیلان به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، سه پروژه صنعتی در مجموع با ۲۶ هزار میلیارد ریال اعتبار و اشتغال‌زایی برای ۴۲۰ نفر ظهر امروز _چهارشنبه بیست‌وسوم خرداد_ با حضور عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت در گیلان به بهره‌برداری رسید.

طرح توسعه شرکت فرآوری و ساخت قطعات خودروی ایران با مجموع سرمایه‌گذاری ۱,۳۰۰ میلیارد تومان و اشتغال ۳۰۰ نفر امروز افتتاح شد، شرکت فراوری و ساخت تنها تولیدکننده انواع جعبه فرمان برقی هیدرولیکی خودرو در ایران است که یک میلیون و ۲۰۰ هزار دستگاه در سال تولید دارد.

این طرح توسعه با تولید انواع کمک فنر و ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار عدد در زمینی به مساحت ۴۰ هزار مترمربع و با زیربنای ۲۵ هزار متر مربع به بهره‌برداری رسید.

وزیر صمت امروز طرح توسعه شرکت روکش آریا پویا تولیدکننده اوراق فشرده چوبی رنگ شده را افتتاح کرد.

این طرح با سرمایه‌گذاری ۸,۵۰۰ میلیارد ریال و ظرفیت تولید سالانه ۱۱ میلیون و ۲۵۰ هزار مترمربع، زمینه اشتغال ۲۰ نفر به‌طور مستقیم فراهم شده که در مجموع اشتغال این شرکت ۱۸۵ نفر است که در زمینی به مساحت ۲۸ هزار و ۶۰۰ متر مربع و با زیربنای بیش از ۲۵ هزار متر مربع فعالیت می‌کند.

وزیر صمت شرکت کارا اندیشه هامرز با سرمایه‌گذاری ۴,۵۰۰ میلیارد ریال و با اشتغال‌زایی ۱۰۰ نفر را افتتاح کرد.

این واحد صنعتی تولیدکننده اوراق فشرده چوبی با روکش ملامین با ظرفیت سالانه هشت میلیون مترمربع و روکش ملامین با ظرفیت سالانه ۹۵۰۰ تن در زمینی به مساحت بیش از ۲۱ هزار مترمربع و با زیربنای ۱۲ هزار و ۳۱۲ مترمربع شروع به فعالیت کرده است.

وزیر صنعت معدن و تجارت از شرکت پوشش آلومینیوم کاسپین کیان در شهرک صنعتی سفیدرود رشت، تولیدکننده فیلم پلاستیکی چند لایه و روکش پلیمری روی آلومینیوم با ظرفیت سالانه ۱۸ هزار تن و با اشتغال ۸۰ نفر و سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی را که در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع در حال احداث است، بازدید کرد.

حضور در گلزار شهدای رشت و ادای احترام به مقام شامخ شهدا و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان با همراهی استاندار گیلان از برنامه‌های صبح چهارشنبه وزیر صنعت، معدن و تجارت بود، عصر امروز هم‌نشستی صمیمانه با فعالان اقتصادی و شورای هم‌خانواده صمت در استانداری گیلان برگزار می‌شود.

نظر شما