شناسهٔ خبر: 67147269 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

بهره برداری از ۳ پروژه با ۲۶ هزار میلیارد ریال اعتبار در گیلان

مرجان نعمتی صبا

سه پروژه صنعتی در مجموع با ۲۶ هزار میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی برای ۴۲۰ نفر امروز چهارشنبه ۲۳ خردادماه با حضور عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت در گیلان به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش میراث‌آریا، طرح توسعه شرکت فرآوری و ساخت قطعات خودروی ایران با مجموع سرمایه‌گذاری ۱۳ هزار میلیارد ریال، برای ۳۰۰ نفر شغل ایجاد کرده است. این طرح توسعه با تولید انواع کمک فنر با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون ۵۰۰ هزار عدد در زمینی به مساحت ۴۰ هزار متر مربع و با زیربنای ۲۵ هزار متر مربع به بهره‌برداری رسید.

شرکت فرآوری و ساخت تنها تولیدکننده انواع جعبه فرمان برقی هیدرولیکی خودرو در ایران است و یک میلیون و ۲۰۰ هزار دستگاه در سال تولید دارد.

طرح‌های توسعه تولیدکننده انواع جعبه فرمان برقی هیدرولیکی خودرو سالانه یک میلیون و ۲۰۰هزار دستگاه و طرح توسعه تولید انواع کمک فنر سالانه یک میلیون ۵۰۰ هزار عدد است.

طرح توسعه واحد تولیدکننده اوراق فشرده چوبی رنگ شده با سرمایه‌گذاری هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال نیز با ظرفیت تولید سالانه ۱۱ میلیون ۲۵۰ هزار متر مربع زمینه اشتغال برای ۲۰ نفر را به طور مستقیم فراهم کرده است.

این شرکت تولیدی در زمینی به مساحت ۲۸ هزار و ۶۰۰ متر مربع با زیربنای ۲۵ هزار و ۶۰۰ مترمربع احداث شده است.

واحد تولیدکننده انواع اوراق چوبی با روکش ملامینه نیز با سرمایه‌گذاری چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اشتغالزایی مستقیم برای ۱۰۰ نفر نیز امروز توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

ظرفیت سالانه روکش ملامین این شرکت تولیدی هشت میلیون متر مربع و با ظرفیت سالانه تولید کاغذ دکوراتیو آغشته آن ۹ هزار و ۵۰۰ تن است؛ این واحد تولیدی در زمینی به مساحت ۲۱ هزار ۴۱۷ متر مربع و در زیربنایی به مساحت ۱۲ هزار و ۳۱۲ متر مربع احداث شده است.

شرکت پوشش آلومینیوم کاسپین کیان، تولیدکننده فیلم پلاستیکی چند لایه و روکش پلیمری بر روی آلومینیوم با ظرفیت سالیانه ۱۸ هزار تن و با اشتغال ۸۰ نفر و سرمایه‌گذاری در ۲ هزار میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و با زیربنای سه هزار و ۸۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی سفیدرود در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

حضور در گلزار شهدای رشت و ادای احترام به مقام شامخ شهدا و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان با همراهی استاندار گیلان از برنامه‌های صبح چهارشنبه وزیر صنعت، معدن و تجارت بود، عصر امروز ۲۳ خردادماه هم نشستی صمیمانه با فعالان اقتصادی و شورای هم خانواده صمت در استانداری گیلان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما