شناسهٔ خبر: 67296843 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

امام‌جمعه موقت گلپایگان:

شرکت با شکوه در انتخابات موجب عزت اسلام می‌شود

امام‌جمعه موقت گلپایگان با تاکید بر اینکه جمعه هشتم تیرماه با شرکت باشکوه در انتخابات حماسه آفرینی کنید، گفت: با شرکت در انتخابات به اسلام و مسلمین عزت خواهیم داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام احمد عبدالمنافی امروز- جمعه یکم تیر- در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان ضمن تبریک دهه ولایت و فرارسیدن عید غدیر خم، اظهار کرد: ولایت فقیه استمرار راه انبیا و ولایت رسول الله است.

وی با اشاره به اینکه افرادی که در دوره‌های قبل انتخابات را تحریم می‌کردند در این دوره حضور بافتند، افزود: ملت ایران بصیرت دارند و تحت تأثیر شعارهای تکراری قرار نمی‌گیرند.

امام‌جمعه موقت گلپایگان ادامه داد: افرادی که در دولت‌های قبل در حق مردم کوتاهی کرده‌اند مورد بی مهری مردم قرار دارند.

عبدالمنافی افزود: نامزدهای انتخاباتی به روحیه انقلابی و جهادی خود در دهه ۶۰ پایبند باشند زیرا مشکلات کشور با روحیه جهادی و انقلابی حل شدنی است، افزود: هر جا با روحیه جهادی ورود پیدا کردیم کارها سریع‌تر و با کیفیت‌تر انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه برخی نامزدهای انتخاباتی از وادادگی به دشمن دست بردارند، گفت: یاس و ناامیدی برای مردم سم است زیرا انقلاب در پیچ حساسی قرار گرفته است.

امام‌جمعه موقت گلپایگان ادامه داد: دولت آیت الله رئیسی در عمل ثابت کرد که می‌توان به فکر مردم بود و برای خدمت به مردم شب و روز تلاش کرد.

عبدالمنافی با تاکید بر اینکه جمعه هشتم تیرماه با شرکت باشکوه در انتخابات حماسه آفرینی کنید، افزود: با شرکت در انتخابات به اسلام و مسلمین عزت خواهیم داد.

وی با بیان اینکه درخت تنومند انقلاب ریشه در تاریخ ۱۴۰۰ ساله عاشورا دارد، افزود: علمای بزرگی در طول تاریخ شهید شدند تا این انقلاب به ثمر نشست.

امام‌جمعه موقت گلپایگان ادامه داد: انقلاب اسلامی نه تنها در قلب میلیون‌ها مؤمن جا گرفته است بلکه ملت‌های رهبران مقاومت کوله بار مقاومت با تاسی از امام حسین (ع) بر دوش گرفتند.

نظر شما