شناسهٔ خبر: 67156655 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

با حضور وزیر صمت؛

افتتاح 3 طرح صنعتي در شهر صنعتي رشت

صاحب‌خبر -
افتتاح 3 طرح صنعتي در شهر صنعتي رشت

خبرگزاری آریا-سه طرح صنعتی و تولیدی در مجموع با 26 هزار میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی برای 420 نفر با حضور "عباس علی آبادی" وزیر صنعت، معدن و تجارت در در شهر صنعتی رشت  به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری آریا از رشت  در  آیین افتتاح و بهره برداری از این طرح‌های صنعتی و تولیدی،  "فرشاد مقیمی" معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، "محمدمهدی برادران" معاون صنایع عمومی وزارت صمت و جمعی از مسئولین دستگاههای اجرائی استانی و فعالان اقتصادی حضور داشتند.

طرح توسعه شرکت فرآوری و ساخت قطعات خودروی ایران با مجموع سرمایه گذاری 13 هزار میلیارد ریال، برای 300 نفر شغل ایجاد کرده است.

این طرح توسعه ای با تولید انواع کمک فنر با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون 500 هزار عدد در زمینی به مساحت 40 هزار متر مربع و با زیربنای 25 هزار متر مربع در شهر صنعتی رشت به بهره برداری رسیده است.

شرکت فرآوری و ساخت تنها تولید کننده انواع جعبه فرمان برقی هیدرولیکی خودرو در ایران است و یک میلیون و 200هزار دستگاه در سال تولید دارد .

طرح های توسعه تولید کننده انواع جعبه فرمان برقی هیدرولیکی خودرو سالانه یک میلیون و 200هزار دستگاه و طرح توسعه تولید انواع کمک فنر سالانه یک میلیون 500 هزار عدد است.

طرح توسعه واحد تولید کننده اوراق فشرده چوبی رنگ شده با سرمایه گذاری هشت هزار و 500 میلیارد ریال نیز با ظرفیت تولید سالانه 11 میلیون 250 هزار متر مربع زمینه اشتغال برای 20 نفر را به طور مستقیم فراهم کرده است.

این شرکت تولیدی در زمینی به مساحت 28 هزار و 600 متر مربع با زیربنای 25 هزار و 600 مترمربع در شهر صنعتی رشت احداث شده است .

واحد تولید کننده انواع اوراق چوبی با روکش ملامینه نیز با سرمایه گذاری چهار هزار و 500 میلیارد ریال اشتغالزایی مستقیم برای 100 نفر نیز طی این سفر توسط وزیر صنعت ، معدن و تجارت در شهر صنعتی رشت افتتاح و به بهره برداری رسید.

ظرفیت سالانه روکش ملامین این شرکت تولیدی هشت میلیون متر مربع و با ظرفیت سالانه تولید کاغذ دکوراتیو آغشته آن 9 هزار و 500 تن است؛ این واحد تولیدی در زمینی به مساحت 21 هزار 417 متر مربع و در زیربنایی به مساحت 12 هزار و 312 متر مربع احداث شده است.

شرکت پوشش آلومینیوم کاسپین کیان، تولید کننده فیلم پلاستیکی چند لایه و روکش پلیمری بر روی آلومینیوم با ظرفیت سالیانه 18 هزار تن و با اشتغال 80 نفر و سرمایه‌گذاری در 2 هزار میلیارد ریال در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع و با زیربنای سه هزار و 800 متر مربع در شهرک صنعتی سفیدرود در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

ونوشه خراط - خبرنگار آریا در رشت

نظر شما