شناسهٔ خبر: 67146872 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستگیری سارقان محتویات خودرو در حین سرقت

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو خبر داد.

صاحب‌خبر -

 سرهنگ محمد افشار سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: بیست خرداد ماه ماموران کلانتری ۱۳۹ مرزداران در حوزه استحفاظی در حال گشت‌زنی بودند که به یه دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش به همراه دو نفر سرنشین که در حال پرسه زنی و بررسی خودرو‌های پارک شده بودند، مشکوک می‌شوند و بصورت نامحسوس آن‌ها را زیر نظر می‌گیرند.

سرهنگ افشار ادامه داد: سارقان از موتورسیکلت پیاده شده و اقدام به شکستن شیشه خودروی یکه کنار خیابان پارک شده بود اقدام کردند، ماموران پلیس بلافاصله اقدام به دستگیری سارقان کردند که متهمان با رویت ماموران با پای پیاده متواری شدند. ماموران پلیس دستور ایست را صادر نمودند و پس از تعقیب و گریز کوتاهی، موفق به متوقف کردن سارقان شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در بررسی اولیه از متهمان ابزار و ادوات سرقت ودو قبضه سلاح سرد، اسپری اشک آور و مقداری مواد مخدر صنعتی کشف شد. متهمان جهت کشف جرائم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال داده شدند.

وی افزود: در بررسی سوابق متهمان مشخص شد که از سارقان سابقه دار می‌باشند و به ۱۵ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند که در این خصوص پرونده تشکیل شده و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ محمد افشار سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه نمود که خودرو‌های خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل و دزدگیر مجهز نموده و از قرار دادن اشیا قیمتی و مدارک داخل خودرو خودداری نمایند. 

 

نظر شما