شناسهٔ خبر: 67094695 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستگیری سارقان حرفه‌ای اماکن خصوصی

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان اماکن خصوصی خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ حسین مافی سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: شهروندی با مراجعه به کلانتری ۱۱۷ جوادیه اظهار داشت شب گذشته سارقی با تخریب قفل و ورود به انبار وی، اقدام به سرقت لوازم کرده است.

وی افزود: با بررسی فیلم‌های استخراج شده از دوربین‌های مداربسته و اقدامات فنی پلیسی، هویت دو نفر سارق ۳۸ و ۴۰ ساله سابقه دارکه اقدام به سرقت از اماکن خصوصی می‌کردند شناسایی شده و محل مخفیگاه آن‌ها کشف شد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: با هماهنگی مقام قضایی تیم عملیات کلانتری به مخفیگاه متهمان اعزام شده و در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند و در بررسی‌های اولیه از مخفیگاه آن ها، اموال سرقتی از جمله لوازم صنعتی و کارگاهی و دستگاه چاپ و تکثیر به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف و به همراه متهمان به کلانتری دلالت داده شد.

سرهنگ مافی خاطرنشان کرد: متهمان به جرم خود مبنی بر سرقت از اماکن خصوصی و بیش از ده فقره سرقت مشابه اعتراف کردند و تعداد یک نفر از شکات شناسایی شد و شناسایی شکات و مالباختگان دیگر در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ حسین مافی به شهروندان توصیه کرد: با ارتقای سیستم امنیتی اماکن خصوصی با نصب دوربین‌های مداربسته و دزدگیر، امکان سرقت را به حداقل برسانند و در صورت وقوع سرقت، بلافاصله با مراجعه حضوری و یا تماس با پلیس ۱۱۰، آن را گزارش کنند. 



نظر شما