شناسهٔ خبر: 67144005 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده مجلس: پایگاه نماز جمعه سکان آرامش میان مردم در دشت ورامین است

ورامین- ایرنا- نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: پایگاه نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون، سکان آرامش دشت ورامین است و این مهم به برکت حضور آیت الله سیدمرتضی محمودی محقق شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی خزائی روز چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه امام جمعه جدید شهرستان ورامین که در مصلای صاحب الزمان(عج) این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: تلاش های مخلصانه آیت الله محمودی در طول تاریخ مبارزاتی مردم دشت ورامین و پس از پیروزی انقلاب اسلامی غیرقابل انکار است و همگان به اهمیت ارزش وجود ایشان واقفند.

نماینده مجلس: پایگاه نماز جمعه سکان آرامش میان مردم در دشت ورامین است

وی افزود: بسیاری از افراد در محضر ایشان و همنشینی با وی رشد کردند و منزل امام جمعه ورامین، تنها خانه عالم نبود بلکه پایگاه انقلابی برای همه دلسوزان نظام بود و همه افراد در طوفان‌های فتنه و مشکلات به وی پناه می‌آوردند.

وی تصریح کرد: آیت الله محمودی، عالمی ربانی، مجاهدی شهید پرور و ساده زیست است که سلوک اجتماعی، سیاسی و شخصی ایشان مایه فخر و مباهات مردم دیار ۱۵ خرداد است، کسی که صداقت، اخلاق، علم، مردم داری، ولایت مداری، پیشتازی در امور انقلاب و کفن پوشی در دفاع از ارزش های اسلامی، ایشان را به عنوان یکی از شخصیت های برجسته نظام معرفی کرده است .


خزائی تصریح کرد: در فرهنگ مترقی و درخشان تشیع، عالم ربانی، نزدیک ترین شخصیت به امام معصوم است و هر کس که در این جایگاه قرار گیرد، قطعا منشاء خیر و برکت است.


نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر امروز از وجود ظاهری یک عالم ربانی در سنگر نماز جمعه محروم می‌شویم، قطعا یک عالم ربانی دیگر مسیر آیت الله محمودی را دنبال کرده و برای پیشرفت فرهنگ تشیع که قطعا دغدغه تمامی علمای اسلام است ، گام بر می دارد.


در این مراسم از بیش از ۴ دهه تلاش های آیت الله سیدمرتضی محمودی امام جمعه سابق شهرستان ورامین تقدیر شد و حجت الاسلام مجتبی عزیزی به عنوان امام جمعه جدید شهرستان ورامین معرفی شد.

نماینده مجلس: پایگاه نماز جمعه سکان آرامش میان مردم در دشت ورامین است

صبح امروز با استقبال جمعی از مسئولان ، روسای ادارات ، خانواده های شهدا ، جانبازان و ایثارگران ، حجت‌الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه جدید شهرستان وارد ورامین شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه جدید شهرستان ورامین ابتدا پس از حضور در این شهرستان ، به گلزار شهدای گمنام شهر رفت ؛ ایشان به همراه دیگر مسئولان ، ضمن گلباران مزار شهدا ، با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

ورامین با۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما