شناسهٔ خبر: 67140164 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۲۳ خرداد ۱۳۵۶؛

تلاش دولت برای دریافت مالیات از هنرمندان/ دو بزرگراه جدید از شمال به جنوب تهران ساخته می‌شود

صفحه اول روزنامه اطلاعات روز دوشنبه، ۲۳ خرداد ۱۳۵۶ را مشاهده می کنید‌ این روزنامه با چاپ تصاویری از شرکت کنندگان در کنکور امسال، از جوانترین تا مسن ترین شان را معرفی کرده است. تیتر قرمز این شماره اطلاعات هم به شرایط بازنشستگی اصناف، روستائیان و صاحبان مشاغل آزاد اختصاص دارد. از تهران هم خبر اینکه دو بزرگراه جدید از شمال به جنوب این شهر ساخته می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ صفحه اول روزنامه اطلاعات روز دوشنبه، ۲۳ خرداد ۱۳۵۶ را مشاهده می کنید‌ این روزنامه با چاپ تصاویری از شرکت کنندگان در کنکور امسال، از جوانترین تا مسن ترین شان را معرفی کرده است.

تیتر قرمز این شماره اطلاعات هم به شرایط بازنشستگی اصناف، روستائیان و صاحبان مشاغل آزاد اختصاص دارد. از تهران هم خبر اینکه دو بزرگراه جدید از شمال به جنوب این شهر ساخته می‌شود. وزیر نیرو هم اعلام‌ کرده که در صورت کمبود بیشتر برق، برق محلات نوبتی قطع خواهد شد. سازمان ثبت اسناد و املاک کشور هم اعلام داشته که مالیات معامله اتومبیل های دست دوم تغییر کرده است.

IMG_20240612_065906_016

روزنامه را ورق زده به صفحه سوم‌ آن می رویم به خبری درباره تهیه اطلاعات دقیق از دستمزد دریافتی هنرمندان برای اخذ مالیات برمی خوریم که متن این خبر به شرح زیر می باشد؛

جمع آوری اطلاعات دقیق از رقم دستمزد و دریافتی های هنرمندان از بابت شرکت در عروسیها، مجالس و کاباره ها آغاز شد.

بر اساس طرحی که اخیرا در زمینه دریافت مالیات از هنرمندان تهیه گردیده به ممیزین مالیاتی برای جمع آوری اطلاعات لازم در مورد دستمزد دریافتی آن، پاداش داده خواهد شد. مطابق همین طرح به مالیات هنرمندان منحصرا در حوزه های مالیاتی تخصصی رسیدگی می گردد.

یک مقام‌ مطلع در این زمینه توضیح داد بموجب قانون مالیات های مستقیم، هنرمندان نیز مانند سایر مودیان مکلفند در پایان تیرماه هر سال مالیات مربوط به سال پیش را به حوزه های مالیاتی پرداخت کنند و میزان دستمزد دریافتی خود را در این سال بصورت تنظیم اظهارنامه در اختیار حوزه های مالیاتی قرار دهند.

IMG_20240612_065906_424

به همین جهت هنرمندان باید مالیات سال ۲۵۳۵ را در مدت مقرر پرداخت کرده و اظهارنامه مالیاتی را نیز تسلیم حوزه های مالیاتی نمایند.

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما