شناسهٔ خبر: 67119594 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۲۲ خرداد ۱۳۵۶؛

برگزاری بزرگ ترین گاردن پارتی در شیراز/هویدا کارت گاردن پارتی را یک میلیون تومان خرید/ عواید گاردن پارتی صرف ساخت شهرک شبه خانواده و نگهداری از کودکان بی سرپرست می شود

روزنامه ۳۶ صفحه ای اطلاعات روز یکشنبه ۲۲ خرداد سال ۱۳۵۶ از آئین نامه جدید درباره بیمه بازنشستگی، درمانی اصناف و مشاغل آزاد که امروز تقدیم مجلس شده خبر داده و از دستورالعمل جدید ثبت نام در دبستان و دبیرستان‌ها نوشته است. این روزنامه همچنین خبر داده که بازرسان شاهنشاهی من بعد سر زده به سازمان‌های دولتی می روند

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ روزنامه ۳۶ صفحه ای اطلاعات روز یکشنبه ۲۲ خرداد سال ۱۳۵۶ از آئین نامه جدید درباره بیمه بازنشستگی، درمانی اصناف و مشاغل آزاد که امروز تقدیم مجلس شده خبر داده و از دستورالعمل جدید ثبت نام در دبستان و دبیرستان‌ها نوشته است.

این روزنامه همچنین خبر داده که بازرسان شاهنشاهی من بعد سر زده به سازمان‌های دولتی می روند و در دو صفحه از شماره امروز خود جدول راهنمای دریافت کارت ورودی کنکور را انتشار داده است.

IMG_20240611_070047_738

تشکیل واحدی ویژه برای رسیدگی به شکایت مردم در شهرداری تیتر دیگر آن است در کنار خبر نقل قولی از وزیر کار و امور اجتماعی که از دگرگون شدن کلی قانون کار خبر داده است. خبر مهم آخر روزنامه هم به پرداخت وام کم بهره برای صاحبان خانه های سواحل شمالی کشور برای توسعه گردشگری اختصاص دارد.

اما خبری با عنوان - هویدا کارت گاردن پارتی را یک میلیون تومان خرید - در صفحه سوم‌ روزنامه امروز به چشم می خورد که ببینیم ماجرا از چه قرار است؛

IMG_20240611_070047_115

شیراز - خبرنگار اطلاعات

شیراز بزودی شاهد برگزاری بزرگترین گاردن پارتی سال‌های اخیر خواهد بود.

عواید این گاردن پارتی که روز هفتم تیرماه برپا می گردد صرف احداث یک شهرک شبه خانواده ۶ میلیون تومانی می‌شود. کارتهای ورودی گاردن پارتی که روز هفتم تیرماه آینده در حضور بانو فریده دیبا و جمعی از مقامات بلندپایه مملکتی در شیراز عرضه می‌شود به سه دسته تقسیم شده است. پانصد تومانی برای یک نفر،  ششصد تومانی برای دونفر و کارتهای همت عالی برای خرید به هر مبلغی که مایل باشد می توانند بپردازند.

جالب آنکه اولین کارت همت عالی گاردن پارتی شیراز توسط همسر استاندار فارس در سفر اخیر آقای هویدا نخست وزیر به شیراز مبلغ یک میلیون تومان به ایشان فروخته شد.

دومین‌ کارت همت عالی را آقای هوشنگ انصاری وزیر امور اقتصاد و دارایی کشور به مبلغ پانصد هزار تومان خریداری کرد.

در این گاردن پارتی ها کالاهایی به سبک آمریکایی به حراج گذاشته می‌شود.

روز هشتم تیرماه بانو فریده دیبا نخستین کلنگ شهرک شبه خانواده را که با استفاده از عواید گاردن پارتی با اعتباری معادل ۶ میلیون تومان ساخته می‌شود به زمین می زنند.

شهرک اراضی موقوفه هفت تنان در زمینی به وسعت هفت هزار متر مربع ایجاد می‌شود‌. این شهرک دارای ۸ ساختمان با کلیه تجهیزات و تاسیسات خواهد بود و هر کدام بصورت شبه خانواده، محل زندگی ۱۶ دختر و پسر می‌شود. شهرک شبه خانواده شیراز که از محل عواید بزرگترین گاردن پارتی سال احداث می‌شود ویژه نگهداری کودکان یتیم و بی سرپرست است.

در هر یک از هشت واحد مسکونی شهرک، ۱۶ دختر و پسر بی سرپرست تا سن ۱۸ سالگی نگهداری می‌شوند‌. هر کدام از ساکنان آینده شهرک شبه خانواده دارای یک اتاق با تجهیزات و امکانات لازم خواهند بود و در آینده نظیر یک چنین مرکزی از سوی جمعیت بهزیستی در سراسر کشور ساخته می‌شود.

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما