شناسهٔ خبر: 67553605 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

باقری به پزشکیان: برای همکاری با دولت آماده‌ایم - اکونیوز

اقتصاد ایران: رئیس ستادکل نیروهای مسلح: در پیامی به گفت و تاکید کرد: همچون گذشته آمادگی نیروهای مسلح ایران را برای همکاری و تعامل با دولت چهاردهم اعلام می‌داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر پاسدار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح: در پیامی به گفت و تاکید کرد: انتخاب مسعود پزشکیان به‌عنوان نهمین رئیس‌جمهور ایران را تبریک می‌گویم. همچون گذشته آمادگی نیروهای مسلح ایران را برای همکاری و تعامل با دولت چهاردهم اعلام می‌داریم.

متن پیام به این شرح است:

برادر گرانقدر جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان

رئیس جمهور منتخب ملت ایران

با سلام و تحیات؛

حمد و سپاس پروردگار یکتا را که در پرتو الطاف بی‌کرانه‌اش با حضور پرشور و با نشاط ملت عظیم الشأن ایران، پیروزی درخشان دیگری در تاریخ این سرزمین رقم خورد و با انتخاب رئیس جمهور کشور فصل نوینی از جهاد و جهش مقدس به سمت قله‌های متعالی پیشرفت و تحقق "ایران قوی" گشوده شد.

بی‌شک ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳ گامی بلند برای افق‌های روشن و خلق افتخارات ماندگار در تحکیم وحدت و یکپارچگی ملی، تعمیق انسجام ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صیانت از استقلال و امنیت قرار خواهد گرفت؛ و با وجود نقشه‌ها و دسیسه‌های شیطانی دشمنان قسم خورده، پیش‌روندگی کشور عزیزمان پرشتاب‌تر از گذشته استمرار خواهد یافت.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید "حضرت آیت الله رئیسی"، موفقیت در چهاردهمین هماورد انتخابات ریاست جمهوری را به جنابعالی تبریک عرض نموده و چونان گذشته آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را برای همکاری و تعامل با دولت چهاردهم اعلام می‌داریم و امیدوارم با تقویت بیش از پیش بنیه دفاعی نیروهای مسلح، جهش بلندی در تثبیت اقتدار، قدرت بازدارندگی، امنیت و دفاع از آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی و سرزمین مقدسمان برداشته شود.

توفیق روزافزون جنابعالی را تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) و پیروی از منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند کریم و نعیم مسئلت می‌کنم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

سرلشکر پاسدار محمد باقری

۱۶ تیرماه ۱۴۰۳

برچسب‌ها:

نظر شما