شناسهٔ خبر: 67136554 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد:

حفظ و صیانت از نیروی کار با توجه به کمبود نیرو در استان یزد ضروری است

یزد- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: با توجه به کمبود نیروی کار در استان یزد حفظ و صیانت از نیروی کار موجود بسیار ضروری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد؛ محمدرضا فلاحتی تصریح کرد: بهره وری قطعا وقتی برای شرکت رقم می خورد که ارتباط مناسبی بین کارفرما و کارگر وجود داشته باشد.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان افزود: از سال گذشته تاکنون در طرح رصد واحدهای تولیدی که در هفته دو روز روی می دهد، مواردی مانند افزایش ایمنی و بهداشت محیط کار، بهبود شرایط کاری، بررسی اجرای آموزش‌های لازم به کارگران، نظارت بیشتر بر رعایت قوانین و مقررات کار توسط کارفرمایان و ... مورد بررسی قرار می گیرد.

وی افزود: در این طرح، واحدهای تولیدی ملزم به اجرای برنامه‌های ایمنی، آموزشی و بهداشتی برای کارکنان خود هستند و باید تجهیزات ایمنی مناسب را فراهم کنند.

فلاحتی در پایان تاکید کرد: این اقدامات با هدف افزایش رضایت‌مندی نیروی کار و کاهش نرخ حوادث و آسیب‌های شغلی در واحدهای تولیدی انجام می‌شود و انتظار می‌رود که تأثیر مثبتی بر بهره‌وری و انگیزه کارگران داشته باشد.

نظر شما