شناسهٔ خبر: 67579370 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حمایت شهرداری قزوین از ورزشکاران این استان

قزوین - ایرنا - شهردار قزوین گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی این شهرداری در راستای ترویج فرهنگ فعالیت‌های ورزشی با کمک مدیران استانی و شورا پشتیبان ورزشکاران استان است.

صاحب‌خبر -

مهدی صباغی عصر دوشنبه در مراسم تکریم و بدرقه قهرمانان و مربیان استان قزوین اعزامی به مسابقات المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس، اظهار کرد: خوشحالیم که نام ورزشکاران قزوینی امروز در مسابقات جهانی، که محل قدرت نمایی و ارایه تمدن و فرهنگ است در راستای اهتزاز پرچم مقدس ایران اسلامی درخشیده می شود.

وی ادامه داد: ورزشکاران الگو و اسطوره های نسل های آینده هستند که به تبعیت از این قهرمانان قطع به یقین تعداد ورزشکاران استان نیز افزایش می یابد.

صباغی گفت: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی پیشرفت های خوبی از منظر اماکن و امکانات ورزشی در مرکز استان وجود دارد و سالن های بزرگ و کوچک و چمن های مصنوعی توسط شهرداری ایجاد شده است.

وی یادآور شد: شهرداری قزوین جوایزی از جمله 15 میلیارد ریال برای مدال طلا، 10 میلیارد ریال برای مدال نقره و هشت میلیارد ریال برای مدال برنز به ورزشکارانی که در مسابقات المپیک و پارالمپیک کسب کنند، اهدا خواهد کرد.

شهردار قزوین تصریح کرد: همچنین در سطح استان قزوین از تیم فوتبال " شمس آذر" پشتیبانی هایی توسط این سازمان انجام شده و برنامه حمایتی از دیگر رشته های ورزشی نیز در دستور کار است .

حمایت شهرداری قزوین از ورزشکاران این استان

نخبه های ورزش قزوین به مسابقات المپیک اعزام می شوند

همچنین در ادامه این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: ورزشکاران اعزامی به المپیک چندین مدت در قرنطینه ماندند و در مسیر رسیدن به مسابقات المپیک سختی های بسیاری را متحمل شدند.

عباس علایی مقدم ادامه داد: امسال سه ورزشکار در المپیک همراه با یک مربی و یک ورزشکار در پارالمپیک 2024 همراه با یک مربی اعزام خواهند شد.

وی بیان کرد: نخبه های ورزشی به مسابقات المپیک جهان اعزام می شوند که امسال به طور کلی ۳۹ ورزشکار از سراسر ایران در کاروان المپیک کشور حضور دارند.

به گفته این مسوول، قزوین از نظر اعزام ورزشکار به مسابقات المپیک با استان های بزرگ کشور در رقابت است و امیدواریم قدر این فرصت طلایی را بدانیم هرچند در اعزام ورزشکار به مسابقات پارالمپیک ضعف وجود دارد که باید با تلاش بیشتر این کمبود را جبران شود.

علایی مقدم یادآورشد: ورزشکاران با نگاه به سابقه ورزش در قزوین و پیشکسوتان خود این مسیر پرارزش و افتخارآفرین را طی می کنند و با تمام استرس و نگرانی ها اما میدان را خالی نمی گذارند.

وی افزود: همین که مجوز ورود ورزشکاران استان قزوین را به مسابقات المپیک و پارالمپیک اخذ کردیم بسیار برای ما با ارزش است و ورزشکاران هر نتیجه ای که کسب کنند باعث شادی و افتخار استان قزوین هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین اضافه کرد: حفظ وضعیت موجود ورزش قزوین برای دوره های بعدی بسیار سنگین است که امیدواریم با تلاش و کوشش بیشتر بتوانیم این موقعیت را ماندگارتر کنیم.

نظر شما