شناسهٔ خبر: 67129286 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رئیس جامعه حرفه‌ای اقامتگاه‌های بوم‌گردی خراسان رضوی

خانه‌های بوم‌گردی، حافظ میراث کهن معماری اصیل هستند

خانه‌های بوم‌گردی حافظ میراث کهن، معماری اصیل و مهمترین رکن باززنده‌سازی، تولید و توسعه صایع‌دستی بومی محلی ایران است.

صاحب‌خبر -

خانه‌های بوم‌گردی، حافظ میراث کهن معماری اصیل هستند
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  رئیس جامعه حرفه‌ای اقامتگاه‌های بوم‌گردی خراسان رضوی گفت:  خانه‌های بوم‌گردی برای مخاطبان بوم‌گردی‌ها از بیشترین جاذبه برخوردار است.

محمدحسن حسین‌پورافزود: این تور با رویکرد حمایت و رونق بخشی تولیدات صنایع‌دستی، خانه‌های بوم گردی و انتقال تجربه همکاران در زمینه‌های تولید، فروش و بازاریابی، در اقامتگاه بای‌پولاد شهرستان قوچان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در تور تعالی بیش از ۵۰ نفر از مدیران و بهره‌برداران بوم‌گردی حضور داشتند،گفت: خانه‌های بوم‌گردی حافظ میراث کهن، معماری اصیل و مهم‌ترین رکن باززنده‌سازی، تولید و توسعه صنایع‌دستی بومی محلی ایران است که برای مخاطبان بوم‌گردی‌ها بیشترین جاذبه را دارد.

حسین‌پور افزود: در تور تعالی چهارم، شرکت‌کنندگان ضمن ارائه و نمایش محصولات خود در خصوص نحوه مشارکت و تبادل تولیدات صنایع‌دستی و عرضه آن در کل استان و فرا استانی تفاهم‌هایی نیز انجام دادند.

رئیس جامعه حرفه‌ای اقامتگاه‌های بوم‌گردی خراسان رضوی گفت: امیدواریم در آینده بتوانیم این‌گونه تور‌هایی که رویکرد آموزشی داشته و کاملاً کاربردی بوده را بیشتر اجرا کنیم و شاهد برگزاری پررونق‌تر آنها باشیم و در راستای رسالت خود و تحقق اهداف این جامعه بیش از پیش کوشا باشیم.

وی افزود: استقبال واحد‌های بوم‌گردی از تور‌هایی که تاکنون برگزار شده حاکی از آن است که مسیر درستی را در پیش گرفته‌ایم و امیدواریم اقبال خوبی را هم در آینده نزدیک شاهد باشیم.

 

 

نظر شما