شناسهٔ خبر: 67122656 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

انتقاد فرماندار جیرفت از عملکرد شرکت پخش فرآورده‌های نفتی 

جیرفت- ایرنا- فرماندار جیرفت گفت: کاهش سهمیه سوخت و شیوه توزیع نامناسب شرکت پخش فرآورده‌های نفتی این شهرستان موجب نارضایتی مردم شده است. 

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا احمد بلندنظر روز سه‌شنبه در نشست ستاد سوخت شهرستان جیرفت افزود: کاهش سهمیه سوخت و شیوه توزیع موجب نارضایتی مردم بخصوص کشاورزان شده است.

نماینده عالی دولت در جیرفت خاطر نشان کرد: متاسفانه سیاست های فعلی توزیع و فروش فرآورده های نفتی تکلیفی و الزام آور است و همین مساله سبب شده ما در ستاد سوخت شهرستان نتوانیم اقدام لازم مطابق نیاز مردم منطقه را اعمال کنیم.

وی با اشاره به وسعت شهرستان جیرفت و پراکندگی مناطق جنوبی استان بیان کرد: سبک زندگی و کشاورزی بودن منطقه، نیاز مردم به سوخت نظیر بنزین و نفت گاز را افزایش داده است و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی باید در سیاست توزیع و فروش سوخت در جنوب استان تجدیدنظر کند.

رییس ستاد سوخت شهرستان جیرفت از مسئولان شرکت نفت استان خواست نارضایتی ها و نگرانی های مردم را مورد توجه قرار دهند و برنامه ریزی لازم نسبت به افزایش سهمیه و شیوه تخصیص سوخت به کشاورزان و تراکتورهای خدمات رسانی را مدنظر داشته باشند.

بلندنظر تداوم وضع موجود را نگران کننده دانست و ادامه داد: از شیوه تامین و توزیع سوخت رضایت نداریم زیرا روزانه مراجعان و درخواست های زیادی را به فرمانداری شاهد هستیم که خواستار دریافت سوخت هستند.

نظر شما