شناسهٔ خبر: 67540142 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر کل بهزیستی استان کرمان خبرداد؛

کرمان سومین استان کشور در زمینه تعداد کودک بی سرپرست است

کرمان- مدیر کل بهزیستی استان کرمان گفت: کرمان پس از استان های تهران و خراسان رضوی، دارای بیشترین کودکان بی سرپرست و بد سرپرست است که در مراکز زیر نظر بهزیستی نگهداری می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا وحیدزاده صبح شنبه در بازدید از مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست زیر ۱۴ سال آشیانه مهر کرمان، اظهار کرد: بهزیستی برای تکریم فرزندان خود خانه‌های کوچکی را ایجاد کرده است.

وی افزود: فرزندان بهزیستی در خانه‌های کوچک با جمعیت ۱۰ تا ۲۰ نفری زندگی می‌کنند.

وحیدزاده تصریح کرد: این خانه‌ها بدون تابلو و یا هیچ نشانه دیگری مبنی بر بی‌سرپرست و بد سرپرست هستند که فرزندان همراه با مددکاران خود زندگی می‌کنند.

مدیر کل بهزیستی استان کرمان تصریح کرد: پس از استان‌های تهران و خراسان رضوی، کرمان دارای بیشترین کودکان بی سرپرست و بد سرپرست است که در مراکز زیر نظر بهزیستی نگهداری می‌شوند.

محمود شیخ شعاعی مدیر کل تأمین اجتماعی استان کرمان نیز در این دیدار گفت: با دیدن این فرزندان، انسان تأسف می‌خورد که چرا هنوز هم چنین فرزندانی در جامعه وجود دارند.

وی افزود: از سویی نیز جای خوشحالی است که بهزیستی به بهترین شکل ممکن از این عزیزان نگهداری می‌کند.

وی ادامه داد: بهزیستی تلاش دارد تا با آموزش‌های مختلف شرایطی مطلوب را برای این عزیزان فراهم کند.

مدیر کل تأمین اجتماعی استان کرمان تصریح کرد: تأمین اجتماعی با تمام توان در خدمت فرزندان و خانواده بهزیستی است و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

یادآوری می‌شود: به مناسبت هفته بهزیستی و تأمین اجتماعی علیرضا وحیدزاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان و محمود شیخ شعاعی مدیرکل تأمین اجتماعی استان از مرکز نگهداری ازکودکان بی سرپرست و بد سرپرست زیر ۱۴ سال آشیانه مهر بازدید کردند.

نظر شما