شناسهٔ خبر: 67108950 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

عملکرد رسانه ای خوبی در دولت سیزدهم رقم خورد

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم تلاش کرد از ورود به حاشیه ها پرهیز کند که با عملکرد خوبی که در حوزه رسانه ای آن رقم خورد کمتر شاهد ورود دولت به مسائل حاشیه ای بودیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید حمیدرضا کاظمی با اشاره به فعالیت‌های رسانه ای خوب دولت شهید آیت الله رئیسی افزود: زمانی که یک رئیس جمهور در انتخابات موفق می شود در واقعیت برخی افراد منتقد داخلی و در کنار آن معاندان خارجی به دنبال حاشیه سازی هستند.

 

وی اظهار داشت: منتقدان داخلی به سراغ نقد می روند و به دنبال این هستند تا بخشی از فضای ذهنی دولت و رئیس جمهور را به خود معطوف کنند.

 

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: ضمن اینکه رئیس جمهور و دولت باید خود را نسبت به ملت پاسخگو بداند، اما به هیچ وجه نباید وارد بازی سیاسی شود چراکه دولت را به حاشیه می برد و در دولت سیزدهم با عملکرد خوبی که در حوزه رسانه ای رقم خورد کمتر شاهد ورود دولت به حاشیه ها بودیم.

 

کاظمی ادامه داد: شخص رئیس جمهور شهید با توجه به متانت و شخصیتی که داشت اصلا وارد این فضاها نمی شد چراکه دولت سیزدهم برای خدمت به مردم آمده بود.

 

وی یادآور شد: حاشیه هایی برای دولت سیزدهم ایجاد کردند اما قوه مجریه تمام تلاش خود را برای دوری از این حواشی به کار گرفت و حتی برخی موارد رئیس جمهور شهید از حق خود گذشت تا بتواند امور را به درستی انجام دهد.

 

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شخص رئیس جمهور به شکل برجسته ای توانست به این موضوع توجه داشته و از ورود به حاشیه ها دوری کند که همین امر سبب موفقیت ایشان شد بنابراین دولتمردان و تمام رسانه ها باید از این رویه الگو گرفته و آنرا ادامه دهند.

نظر شما