شناسهٔ خبر: 67104365 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

نماینده مجلس:

عملکرد رسانه‌ای خوبی در دولت سیزدهم رقم خورد

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم تلاش کرد از ورود به حاشیه‌ها پرهیز کند و با عملکرد خوبی که در حوزه رسانه‌ای آن رقم خورد، کمتر شاهد ورود دولت به مسائل حاشیه‌ای بودیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، سیدحمیدرضا کاظمی، صبح امروز _‌دوشنبه بیست‌ویکم خرداد_ در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به فعالیت‌های رسانه‌ای خوب دولت شهید آیت‌الله رئیسی اظهار کرد: زمانی که یک رئیس‌جمهور در انتخابات موفق می‌شود در واقعیت برخی افراد منتقد داخلی و در کنار آن معاندان خارجی به‌دنبال حاشیه‌سازی هستند.

وی افزود: منتقدان داخلی به‌سراغ نقد می‌روند و به‌دنبال این هستند تا بخشی از فضای ذهنی دولت و رئیس‌جمهور را به خود معطوف کنند.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌جمهور و دولت باید خود را نسبت به ملت پاسخ‌گو بداند، اما به‌هیچ‌وجه نباید وارد بازی سیاسی شود، چراکه دولت را به حاشیه می‌برد و در دولت سیزدهم با عملکرد خوبی که در حوزه رسانه‌ای رقم خورد، کمتر شاهد ورود آن به حاشیه‌ها بودیم.

کاظمی ادامه داد: شخص رئیس‌جمهور شهید با توجه به متانت و شخصیتی که داشت، وارد این فضاها نمی‌شد چراکه دولت سیزدهم برای خدمت به مردم آمده بود.

وی یادآور شد: حاشیه‌هایی برای دولت سیزدهم ایجاد کردند، اما قوه مجریه تمام تلاش خود را برای دوری از این حواشی به کار گرفت و حتی برخی موارد رئیس‌جمهور شهید از حق خود گذشت تا بتواند امور را به درستی انجام دهد.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شخص رئیس‌جمهور به شکل برجسته‌ای توانست به این موضوع توجه داشته باشد و از ورود به حاشیه‌ها دوری کند که همین امر سبب موفقیت ایشان شد، بنابراین دولت‌مردان و تمام رسانه‌ها باید از این رویه الگو بگیرند و آن را ادامه دهند.

نظر شما