شناسهٔ خبر: 67106211 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

سرعین صاحب مزرعه پرورش ماهیان سردآبی می شود - اکونیوز

اقتصاد ایران: سرعین- مدیرکل شیلات استان اردبیل گفت: مزرعه پرورش ماهیان سردآبی به ظرفیت ۲۰ تن و با اشتغالزایی ۴ نفر در شهرستان سرعین به بهره‌برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اله بخش صبح دوشنبه در بازدید از مزرعه پرورش ماهی شمس آباد اظهار کرد: مزرعه پرورش ماهی سردآبی با سرمایه گذاری بیش از ۴۰ میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد توسط بخش خصوصی در روستای شمس آباد مورد احداث و بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی از تلاش ویژه برای حل مشکلات و تحقق مطالبات سرمایه‌گذار این پروژه خبر داد و خاطرنشان کرد: مشکلاتی از قبیل جایگذاری تیر برق به منظوری برق رسانی و عدم پرداخت به موقع تسهیلات بانکی وجود داشت که با همکاری و تلاش ویژه فرماندار محترم و بخشدار مرکزی مرتفع خواهد شد

مدیرکل شیلات استان اردبیل اشتغال آفرینی، افزایش تولید و استفاده از قابلیت های گردشگری را از مزیت های مهم این پروژه عنوان کرد و افزود: رفع موانع پیش روی سرمایه‌گذاران در این بخش دست یابی به این مهم را سرعت خواهد بخشید.

اله بخش گفت: تقویت و پشتیبانی از بخش آبزی پروری استان راهبرد اداره کل شیلات استان در سال جهش تولید است و در مسیر حمایت از فعالان واقعی این بخش، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

باقرزاده فرماندار شهرستان سرعین نیز گفت: دغدغه مهم و اساسی در این شهرستان رونق بخش های مختلف تولیدی به ویژه صنعت آبزی پروری است و در این راه آماده همکاری همه جانبه با فعالان این بخش برای رفع مشکلات هستیم.

نظر شما