شناسهٔ خبر: 67107273 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرکل شیلات استان اردبیل خبرداد؛

بهره برداری از مزرعه پرورش ماهیان سردآبی به ظرفیت 20 تن در سرعین

مدیرکل شیلات استان اردبیل خبرداد؛ مدیرکل شیلات استان اردبیل گفت: مزرعه پرورش ماهیان سردآبی به ظرفیت ۲۰ تن در شهرستان سرعین به بهره‌برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، محمد اله‌بخش در بازدید از مزرعه پرورش ماهیان سرد آبی در روستای شمس آباد از توابع شهرستان سرعین اذعان کرد: این مزرعه پرورش ماهی سردابی با سرمایه گذاری بیش از ۴۰ میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد توسط بخش خصوصی در روستای شمس آباد مورد احداث و بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

مدیرکل شیلات استان اردبیل افزود: رفع مشکلات احتمالی این پروژه قول مساعد داد و گفت: جایگذاری تیر برق به منظوری برق رسانی و عدم پرداخت به موقع تسهیلات بانکی این پروژه با همکاری مسئولین شهرستانی مرتفع خواهد شد.

مدیرکل شیلات استان اشتغال آفرینی، افزایش تولید و استفاده از قابلیت های گردشگری را از مزیت های مهم این پروژه عنوان کرد و گفت: رفع موانع پیش روی سرمایه‌گذاران در این بخش، دست یابی به این مهم را سرعت خواهد بخشید.

 اله بخش گفت: تقویت و پشتیبانی از بخش آبزی پروری استان، راهبرد اداره کل شیلات استان در سال جهش تولید است و در مسیر حمایت از فعالان واقعی این بخش، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

در ادامه باقرزاده فرماندار شهرستان سرعین نیز گفت: دغدغه مهم و اساسی در این شهرستان رونق بخش های مختلف تولیدی به ویژه صنعت آبزی پروری است و در این راه آماده همکاری همه جانبه با فعالان این بخش برای رفع مشکلات هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما